Echt niet normaal.!
wees blij dat je het 'savnds gezien heb en niet een dag later.!
Sterkte met het herstel!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:linkje beter misschien voor de jeugdige kijkers
Tja ik moet eerlijk zijn in Utrecht is je paard niet zomaar een nummer en daar komen zoveel studenten die toch ff knuffelen met je paard.
Zelf heb ik goede ervaringen en zij zou in een speciale ruimte komen onder bepaalde druk waardoor er minder kans zijn op insecten heel veel sterkte jij bent een toppertje pwoon ook hoor
pmarena schreef:tita schreef:linkje beter misschien voor de jeugdige kijkers
Tja ik moet eerlijk zijn in Utrecht is je paard niet zomaar een nummer en daar komen zoveel studenten die toch ff knuffelen met je paard.
Zelf heb ik goede ervaringen en zij zou in een speciale ruimte komen onder bepaalde druk waardoor er minder kans zijn op insecten heel veel sterkte jij bent een toppertje pwoon ook hoor
Alleen die studenten zijn al een goede reden om je pony thuis te houden vind ik dan , niet ieder dier kan het waarderen.
Of het al niet erg genoeg is moet het beestje dan ook nog eens als entertainment dienen voor anderen omdat het natuurlijk best interessant is om te zien...
Nee hoor , lekker thuis houden als je de verzorging daar tip-top op peil kunt houden. Gewoon vertrouwd thuis heeft het beestje dan wat mij betreft de beste uitgangspositie voor een goed genezingsproces , idd. vooral ivm. stress en onzekerheid over de situatie , beestje snapt ook niet waarom hij niet in zijn vertrouwde omgeving is.