Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:achterbeen zeker?
ap heeft het wel aan binenkant achterbeen ter hoogte van zijn knie wat zitten,maar dat lijkt me normaal dat daar wat opkomt tijdens het liggen
Inoterry schreef:Bij Ino zit de binnenkant van zijn bovenbenen soms helemaal vol met smeer, en stinken. Ik heb er speciaal spul voor om het te wassen, excalibur van de paardendrogist. Maar ja, geen stromend water. Dus ik pruts altijd maar wat met babydoekjes. En de hondjes maar smullen als ze de kans krijgen..
mariska32 schreef:met babydoekjes of alleen stromend water red ik het niet.![]()
de smeer zit net boven de kogels en eindigt kort voor de buik.
zal een foto maken dan weet je niet wat je ziet [en het word echt vaak schoongemaakt]
singasong schreef:mariska32 schreef:met babydoekjes of alleen stromend water red ik het niet.![]()
de smeer zit net boven de kogels en eindigt kort voor de buik.
zal een foto maken dan weet je niet wat je ziet [en het word echt vaak schoongemaakt]
Nee, op de benen gebruik ik natuurlijk wel shampoo o.i.d. maar ik bedoel eigenlijk 'in' de koker!
Ben benieuwd naar je foto! Kun je dan ook een foto maken van de koker van de zijkant?
Is het van binnen ook rood geirriteerd?
singasong schreef:Waarom is dat nou niet gewoon in het Nederlands. Begrijp de helft er niet van
singasong schreef:Nee, Niek schudt ook niet (weer ff afkloppen) en heeft geen dikke ogen gelukkig!
@Corinne; heb jij nog foto's gemaakt van die dikke koker?
edit; sorry Corinne, dat was jij niet maar Mariska32