Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hippotha schreef:Ik durf de korsten er niet af te trekken, want dat doet natuurlijk erg pijn.
Toch maar een biopsie???
amanda2 schreef:Die van Grand National gebruik ik ook.
Het is wel droog weer geweest afgelopen tijd, dus de mok had ook goed de tijd om te verdwijnen...
Ben nu aan de drainage compositum van Groene Os, schijnt "over all" goed te zijn. Paard had een paar rare puistjes over zijn hele lijf.
Weet iemand hoelang je daar mee door moet gaan?
Staat niet op t flesje
Zilfstar schreef:Hoi, Ik heb een Fries van bijna 7 jaar met niet zulke dikke sokken. Nu tikt hij zichzelf wel eens aan voor. Nu heb ik vandaag aan beide kanten een plekje ontdekt. Het is geen rode dikke bult zoals in de Wiki staat. Het is meer een plekje wat aan het smetten is. Er komt dus wat wondvocht af en de huid is wat dikker. Er zitten in de haren harde korrelige korstjes die vrij makkelijk eruit te halen zijn.
Kan dit Mok zijn of zijn het wondjes van het aantikken? Kan ik er gewoon uierzalf of acederm op smeren?
Zilfstar schreef:Ik qoute mezelf maar even, want heb nog geen reactie van de kenners hier gehad....Zilfstar schreef:Hoi, Ik heb een Fries van bijna 7 jaar met niet zulke dikke sokken. Nu tikt hij zichzelf wel eens aan voor. Nu heb ik vandaag aan beide kanten een plekje ontdekt. Het is geen rode dikke bult zoals in de Wiki staat. Het is meer een plekje wat aan het smetten is. Er komt dus wat wondvocht af en de huid is wat dikker. Er zitten in de haren harde korrelige korstjes die vrij makkelijk eruit te halen zijn.
Kan dit Mok zijn of zijn het wondjes van het aantikken? Kan ik er gewoon uierzalf of acederm op smeren?
Juffertje schreef:amanda2 schreef:Die van Grand National gebruik ik ook.
Het is wel droog weer geweest afgelopen tijd, dus de mok had ook goed de tijd om te verdwijnen...
Ben nu aan de drainage compositum van Groene Os, schijnt "over all" goed te zijn. Paard had een paar rare puistjes over zijn hele lijf.
Weet iemand hoelang je daar mee door moet gaan?
Staat niet op t flesje
Ik denk totdat de mok totaal weg is....