Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opisop_shop schreef:hey, je hebt haar te koop staan zie ik!
(is het trouwens niet handiger om te vermelden dat ze onder deken moet staan??)
Wat heb je nu voor nieuwe
Tempus schreef:Hebben jullie allemaal zo een boett deken? Zijn er nog andere exceemdekens goed zijn?
saskia_l schreef:Tempus schreef:Hebben jullie allemaal zo een boett deken? Zijn er nog andere exceemdekens goed zijn?
Ik heb een Pagony eczeemdeken vergelijkbaar met een Boett en ben geswitched naar een Rambo Sweet Itch met dit warme weer. Daar zweet onze Tinker niet of nauwelijks onder zelf met 34 graden. De pagony ga ik gebruiken in na- en voorjaar en voor de zomer de Rambo.
Vind de buikflap constructie bij de Rambo ook prettiger. Zo ga ik de Pagony ombouwen.
Hij staat 24/7 onder de deken. Ik 'lucht' en poets wel elke dag.
Ik ben vier dagen geleden gestart met de Hippo Ex Cema. Iemand hier al ervaringen mee?
Met de derfen kreeg ik huidirritaties (brandachtige wondjes) ook met om de dag smeren. Maar misschien ligt dat ook aan het hele warme weer?
Citaat:Maar als het paard en zijn eigenaresse er verder geen moeite mee hebben dat hij niet op de wei staat, waarom zou jij je daar dan druk om maken?
Citaat:Vraag me alleen af, zal het niet juist stressvol voor hem zijn als hij na een kwartiertje er alweer af moet?