Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naaltje schreef:ik heb de vliegenkap alleen om de hals van de deken aan ''op'' te houdenik wil hem niet met een halster om in de wei hebben
deedee19 schreef:Cuubje schreef:Ik ga in Engeland nog een rambo sweet itch hoody exceemdeken voor mijn shetlander bestellen 4'3 (130cm) of 4'6 (137cm), omdat het zo'n geweldige deken is...hebben er toevallig nog meer mensen interesse? Komen op € 100
Hier op dit moment gelukkig nog geen last, ze staan lekker met hun weatherbeeta's met hele hals, 0 grams...en dan straks hup over naar de Rambo's...werk perfect
nou wat een toeval. Wilde net vragen waar in Engeland die dingen te koop zijn (die kleine maatjes zijn hier niet te vinden namelijk) Hoe vallen die dekens groot of klein? Heb nu een net nieuwe everline liggen, maar voor de toekomst vind ik die sweet itch hoody ook wel wat, maar zoek dus een webshop waar ik die kan bestellen.
Naaltje schreef:prijs van de ivanhoe weet ik niet meer precies
zat wel al te denken om in het midden op de borst evt een stukje tussen te laten zetten, dat is het stuk wat ik het ''ergst'' vind dat hij strakker zit, de rest is precies netjes
hij is wel elastisch ja