Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
singasong schreef:Wisten jullie trouwens dat heel veel bacteriën die wij bij ons dragen van bijv. een keelontsteking of verkoudheid ook besmettelijk is naar je dieren toe?!
singasong schreef:Wisten jullie trouwens dat heel veel bacteriën die wij bij ons dragen van bijv. een keelontsteking of verkoudheid ook besmettelijk is naar je dieren toe?!
singasong schreef:Er zijn veel mensen die hun paarden op deze manier houden. Voor mij zou stromend water zowiezo één van de dingen zijn die ik wel op stal wil hebben.
Wat vind die vriendin er van dat je iets anders wilt gaan zoeken?
Inoterry schreef:Gelukkig dat het bij jouw ook goed helpt, dan kan je in ieder geval weer normaal rijden.
Ik ben wel nog steeds een manier aan het bedenken om het netje op zijn plaats te houden als het waait, zodra het omhoog klapt begint Ino meestal weer te schudden.
Coentjuh schreef:Hoorde dat SUGGIE op bokt die netjes maakt? Iemand ervaring mee/foto?
mariska32 schreef:Inoterry @ verhuizen,spannend.
welke kant ga je op?
Blingh schreef:Inoterry schreef:Gelukkig dat het bij jouw ook goed helpt, dan kan je in ieder geval weer normaal rijden.
Ik ben wel nog steeds een manier aan het bedenken om het netje op zijn plaats te houden als het waait, zodra het omhoog klapt begint Ino meestal weer te schudden.
was wel ff uitvogelen hoe ik dat ging vastmaken met mn sperriem maar hen die sperriem er nu overheen zitten, werkt perfect! maar wat een uitvinding zeg, heerlijk!!
Ohja als het waait, had ik verder nog niet bij nagedacht..
ellepel schreef:ik heb je een berichtje gestuurd
Dapy schreef:Wat doet het Headshaking Syndrome eigenlijk ? Is het gevaarlijk voor het paard of is het gewoon een rotzicht om een paard heel te tijd zo te zien ?