Momenteel heb ik voor een week een bot dekje te leen. Stalgenoot had op haar oude pony veel resultaat, op de nieuwe merkt ze niks. Dus mag ik hem lenen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MTinker schreef:iemand hier bekend met het ionic zadeldekje? Ik zie dat de paardendrogist deze nu in het assortiment heeft en ben benieuwd naar ervaringen.
https://www.paardendrogist.nl/product/z ... 024/58982/
Saaams schreef:Nee, geen ervaring. Alleen met de 3 in 1 beschermers. Vind de Mesh er wel mooi simpel uit zien.
Momenteel heb ik voor een week een bot dekje te leen. Stalgenoot had op haar oude pony veel resultaat, op de nieuwe merkt ze niks. Dus mag ik hem lenen!
tamaramt schreef:MTinker schreef:iemand hier bekend met het ionic zadeldekje? Ik zie dat de paardendrogist deze nu in het assortiment heeft en ben benieuwd naar ervaringen.
Ik heb deze nu al een paar maanden in het zwart en sinds vandaag ook in het wit.
Ik ben zeer tevreden erover. Lijkt echt goed te werken
_San87_ schreef:Saaams schreef:Nee, geen ervaring. Alleen met de 3 in 1 beschermers. Vind de Mesh er wel mooi simpel uit zien.
Hoe bevallen de 3 in 1 beschermers?
Ik wil graag de mash/mesh omdat ze me luchtig en licht lijken en toch goed beschermen. En hopelijk ook goed werken, haha. Maar ben benieuwd of er ervaringen zijn.
_San87_ schreef:Saaams schreef:Nee, geen ervaring. Alleen met de 3 in 1 beschermers. Vind de Mesh er wel mooi simpel uit zien.
Ik wil graag de mash/mesh omdat ze me luchtig en licht lijken en toch goed beschermen. En hopelijk ook goed werken, haha. Maar ben benieuwd of er ervaringen zijn.
lianne125 schreef:_San87_ schreef:
Ik heb de mesh beschermers rondom. Vind het fijne dingen die inderdaad heerlijk licht zijn. Ze zijn ook lekker luchtig. Al gaat mijn paard er tijdens warm weer evengoed onder zweten. Qua werking merk ik geen verschil met andere beschermers. Wel strijkt mijn paard licht achter en dan gaan ze toch wel vrij snel kapot.
tamaramt schreef:MTinker schreef:iemand hier bekend met het ionic zadeldekje? Ik zie dat de paardendrogist deze nu in het assortiment heeft en ben benieuwd naar ervaringen.
Ik heb deze nu al een paar maanden in het zwart en sinds vandaag ook in het wit.
Ik ben zeer tevreden erover. Lijkt echt goed te werken
tamaramt schreef:@kawi : de rambo ionic stable sheet kan ook als onderdeken of staldeken of zomerdeken. Ik heb deze zelf ook al een jaar en is echt een fijne deken. Gewoon katoenen deken met ionic technologie
Hannanas schreef:Olympia96 schreef:Hai
Was even het topic kwijt, maar moest er vandaag weer aan denken. En dan vanwege de geweldige Fedimax onderlappen (ingepikt door m’n katjes), want ik heb vandaag deze van Premier Equine besteld voor mezelf (fantastisch merk én in de sale voor £15,99):
[ [url=m/pgmrfN.png]Afbeelding[/url] ]
Misschien interessant voor mensen, paarden, katjes hier?
Edit: iets van 40 x 40 cm ofzo ?
Je hebt nog geen ervaring met de nano tech van premier equine? Welke maat heb je besteld?
Maat XL is alsnog 16 dollar en wel 17HH groot? Dat is 1.72 lang, kan nooit.. dus ik begrijp de maatvoering niet.
https://www.premierequine.co.uk/Mobile/ ... 2x25581771
zodiacje schreef:Dankzij kortingsactie bij dochorse heb ik nu de ionic liner van rambo in het bezit.
Ik gebruik op dit moment de recuptex als onderdeken (Maar deze trekt zo om de schoft).
Moet de ionic deken ook opgebouwd worden of zou ik de dekens gewoon kunnen wisselen en de ionic dag en nacht oplaten??
Sanet schreef:Ik heb gister en eergisteren voor het eerst de Ionic staldeken voor mijn paard gebruikt. Ik had hem zelf geclaimd om onder te tillen aangezien ik en pittige blessure aan mijn kuit heb.
Maar mijn oudste paard (22) is al een paar weken hyperactief en trekt de hele trucendoos open met galop op de plek en slaan naar mijn been en ... nog wel 100 andere dingen. Dus ik dacht, misschien moet zij er maar onder. Ik heb hem steeds 2x een uur van te voren op gelegd en dan eerst de ander trainen. Eergisteren gelongeerd, dat ging prima, geen gekke uitvallen etc. Dus voorzichtig positief. En gisteren gereden, maar we kunnen weer redelijk gewoon wissels springen en galop linksom en rechtsom zonder dat ze van alles bedenkt.
Ik wil de deken nog gaan voorzien van die klittenbandjes zodat hij als onderdeken vast aan een bovendeken kan.
Maar ik ben enthousiast!
zodiacje schreef:Dankzij kortingsactie bij dochorse heb ik nu de ionic liner van rambo in het bezit.
Ik gebruik op dit moment de recuptex als onderdeken (Maar deze trekt zo om de schoft).
Moet de ionic deken ook opgebouwd worden of zou ik de dekens gewoon kunnen wisselen en de ionic dag en nacht oplaten??
pluisje88 schreef:Waarom wil je de staldeken vastmaken aan een bovendeken? De staldeken os toch een deken op zich? Ik doe gewoon altijd een regendeken over de staldeken en dat blijft prima liggen
manzano schreef:Iemand enig idee van het opbouwschema? Kan het nergens vinden.