Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sjanien schreef:
Citaat:Het is in Nederland niet mogelijk een verzekering af te sluiten die deze kosten dekt.
opisop_shop schreef:Urielle, ga je uberhaubt zo snel na je bevalling weer op wedstrijd?doe je wel voorzichtig met je lijf
SophieFT schreef:Kan iemand mij vertellen of het rhinovirus in twente is en zo ja waar?
SophieFT schreef:Kan iemand mij vertellen of het rhinovirus in twente is en zo ja waar?
orlys_dream schreef:Weet iemand precies wat voor maatregelen zijn geadviseerd voor mensen zoals de hoefsmid, osteo, zadelmaker/passer? Deze mensen komen in contact met paarden op verschillende locaties . . . Het advies is geen vervoer van paarden tenzij echt nodig, maar krijg je niet een beetje hetzelfde effect als een hoefsmid gaat van stal naar stal? Of mis ik iets?
Veulen84 schreef:SophieFT schreef:Kan iemand mij vertellen of het rhinovirus in twente is en zo ja waar?
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 9a387abde1
Birgit__ schreef:Heb een mailtje binnen gekregen van het bestuur van onze rijvereniging. Mogelijke uitbraak in oost Brabant. Komende 2 weken zijn op onze vereniging/rijterrein alle activiteiten afgelast en er wordt afgeraden om gebruik te maken van het terrein (binnen/buitenbak). Het mag wel, maar wordt niet aangeraden...
Ik ben benieuwd de komende dagen..