Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
corinne1981 schreef:ik deed mijn sperriem er overheen, maar aangezien mijn paardje niet echt een 'kin' heeft heb ik hem er weer afgehaald, hij ging er nl iedere keer af.
Blingh schreef:Blingh is langzaam aan ook weer aan het schudden. heb alleen het idee dat ook deel psychisch is. hij kan zichzelf zo zitten opfokken.. Van het weekend was het schudden heel erg! Vandaag dus helemaal niet.. Zucht diep.
Die netjes bestel je bij de paardendrogist?
Maris schreef:Geeft niet hoor Ellepel, je kan niet alles onthouden ! Heb je al bericht terug van Josefien gehad ?
Inoterry schreef:@ellepel. Echt balen dat Appie weer schud. En dan duurt het nog lang tot 5 mei.
Ik heb vandaag besloten Ino zo snel mogelijk te verhuizen, ik ben het nu echt beu. Ino zijn luchtzakken waren vanmorgen helemaal dik en allebei de paarden staan te hoesten, in een open uitloopstal notabene. Ik heb het idee dat dat ook de reden is waarom hij vanmorgen weer flink liep te schudden. Hij wilde ook niet inbuigen maar zijn hoofd naar voren gestrekt houden. En hij schudde dus ook anders dan anders, hij nam nu veel meer zijn hele hals mee met het schudden.
Inoterry schreef:Ik moet nog gaan zoeken naar een andere plek, maar dat ga ik zsm doen.
Charlotte heeft toen gezegt dat Ino schimmels in zijn luchtzakken heeft en de stal is met het warmer wordende weer echt vergeven van de schimmels. Ik ruik het nu overduidelijk als ik daar binnenkom. Daar word echter steeds niks aan gedaan terwijl ik heel duidelijk heb aangegeven dat het geen gezonde omgeving is voor de paarden. Als ik tegen haar zeg dat haar paard ook hoest wordt dat afgedaan met "dat doet ze wel eens vaker".
Inoterry schreef:@ellepel. Echt balen dat Appie weer schud. En dan duurt het nog lang tot 5 mei.
Ik heb vandaag besloten Ino zo snel mogelijk te verhuizen, ik ben het nu echt beu. Ino zijn luchtzakken waren vanmorgen helemaal dik en allebei de paarden staan te hoesten, in een open uitloopstal notabene. Ik heb het idee dat dat ook de reden is waarom hij vanmorgen weer flink liep te schudden. Hij wilde ook niet inbuigen maar zijn hoofd naar voren gestrekt houden. En hij schudde dus ook anders dan anders, hij nam nu veel meer zijn hele hals mee met het schudden.
ellepel schreef:waar zitten die luchtzakken precies?
ap had vandaag ook dikke klieren zag ik , was hem aan het poetsen en toen boog hij zijn hals en zag ik het .
heb ik bij hem echt nog nooit gezien.
precies waar zeg maar de keelriem langs zou lopen van het hoofdstel.
kan niet van gras komen want daar staat hij nog niet eens op
maar verder was hij helemaal oke, heb zelfs best lekker nog even kunnen rijden zonder geschud.
ilonka:
het is dat je niet bij mij in de buurt woont anders hadden wij wel plek voor je gehad hoor, met schone stallen![]()
hopelijk vind je snel wat beters