Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_sharona_ schreef:Gister eind vd middag wilde ik wat met m'n paard gaan doen maar ze werd stapelgek vd vliegjes. Je dag ze ook gewoon in zwermpjes bij elkaar zitten. Het word echt tijd dat doe deken af kan..
MarliesV schreef:Vergeten te kijken op stal, sorry.
De deken zit er hier echt nog wel op, ze is vooral heel jeukerig in haar liezen. Was vorig jaar ook wel maar nog nooit zo extreem als dit jaar. Terwijl ze wegen HB niet op gras staat, behalve hooi en vitaminekorrel niets krijgt. Bij die van mij lijkt het zeker niet voedingsgerelateerd helaas.
Skippy01 schreef:MarliesV schreef:Vergeten te kijken op stal, sorry.
De deken zit er hier echt nog wel op, ze is vooral heel jeukerig in haar liezen. Was vorig jaar ook wel maar nog nooit zo extreem als dit jaar. Terwijl ze wegen HB niet op gras staat, behalve hooi en vitaminekorrel niets krijgt. Bij die van mij lijkt het zeker niet voedingsgerelateerd helaas.
Jammer. Daar kun je nl nog iets aan doen. Om nou in een andere regio te gaan wonen, is wel een stap verder...
MarliesV schreef:Hooi is getest ivm haar HB. Ze krijgt per dag 2 kg graszaadhooi, 5 kg getest weidehooi, eiwitten bijgevoerd en vitaminekorrel.
Skippy, ik snap je bericht niet. Waar kan ik wat aan doen, aan het voer of aan de jeuk volgens jou?
Saskia9 schreef:Hier vorig jaar bloedtest laten doen, waaruit bepaalde allergieën zijn gekomen. Dus zomereczeem en allergieën.. Lastige combinatie.
Heb inmiddels een sweet itch smeerseltje gekocht. Hopelijk gaat het iets doen of verzachten.