yvonnedv schreef:
Bedankt voor de link! Ik heb meteen een berichtje gestuurd en naar de maat gevraagd.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peachy schreef:Ik zou nog foto's laten zien van mijn eczeemdeken die vermaakt is.
Mogelijk gemaakt door een lieve bokker die delen van dekens beschikbaar had en een lieve schoonmoeder die hem vermaakt heeft.
De hals zakte nm af en hij kreeg schuurplekken van de elastische bilriemen.
De verlengde hals (het lichte deel is bijgemaakt), geen last meer van afzakken, trekken en onbeschermde plekken.
De bilriemen
Ik ben nog aan het twijfelen of ik ook de buikflap erbij pak, maar voor nu is het echt een uitkomst.
Hij heeft geen schuurplekken en alles is mooi aan het bijgroeien. Hij heeft alleen nog een onrustig plekje op zijn hals, maar dat is niet kapot alleen gerimpeld.
frisiangirl schreef:Ik gebruik nog steeds de lotion van de duitse aldi. Of eigenlijk niet meer, want ze schuren niet meer! Heel af en toe zie ik nog wel eens een staart die wat geschuurd is, maar dat is peanuts! Ik hoop dat de mensen die deze lotion ook gebruiken er ook effect mee hebben!
miesie schreef:frisiangirl schreef:Ik gebruik nog steeds de lotion van de duitse aldi. Of eigenlijk niet meer, want ze schuren niet meer! Heel af en toe zie ik nog wel eens een staart die wat geschuurd is, maar dat is peanuts! Ik hoop dat de mensen die deze lotion ook gebruiken er ook effect mee hebben!
Ik ben je nog steeds super dankbaar!!! Die van mij staat al weken zonder jeuk (zonder deken) en ik ben inmiddels ook minder gaan smeren. Smeerde eerst elke dag en nu om de dag en soms zelfs op de 2 dagen. (alleen zijn staart wel elke dag, dat durf ik niet aan..). Ik ben met mijn 2e fles bezig.
frisiangirl schreef:De goedkoopste oplossing die ook nog eens werkt; Eldena bodylotion in de blauwe fles. Kost 1,69 euro bij de Aldi. Ik heb 4 paarden die schuren; van licht tot tot bloedens toe. En al deze paarden hebben dit jaar nog niet geschuurd! Mijn paarden staan momenteel gewoon van 8 tot 8 in de weide en daarna op stal.
Wie gaat het ook eens proberen en mij vertellen dat het werkt?!
wuswa schreef:wuswa schreef:
http://link.marktplaats.nl/358613352
Bedankt voor de link! Ik heb meteen een berichtje gestuurd en naar de maat gevraagd.
De dekens zijn nieuw! En alle maten beschikbaar.....
happytime schreef:voor de personen die een grotere fles van derfen hebben gekocht:
ik heb gisteren zo lopen te kliederen met de proefmonster, hoe is de opening van een grotere fles?
niet zo"n groot gat als het proefflesje?
getver wat stonk dat zeg
yvonnedv schreef:Bijkomend voordeel is de aplicatietuit.