Hier veel eikenbomen naast de wei+ beestjes...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MSophie schreef:nathalie25 schreef:nou mijn fjord heeft dan wel een deken op maar vorig jaar was hij nu al aan het schuren en niet zo klein beetje ook.
Iedereen zei tegen me: als hij het al zo jong heeft en zo erg dan komt het nooit goed ....
Lekker positief dus maar......even afkloppen hij ziet er super uit en ik krijg zelf complimentejs van de mensen die zo lekker positief waren
Nou heb ik wel een paar dingen veranderd dus ben wel benieuwd waar het precies van komt maar ja dat is dan de vraag
even op een rijtje was anders is dan vorig jaar:
-deken vroeg op
-ik voer nu HugHo
-door het voer hippo-ex-zema
- flink wat kilo's afgevallen
buiten het feit dat hij schuur vrij is ziet hij er ook nog super uit!!
Ik ben ook hem nu rustig aan het werk aan het zetten want de beleer tijd komt er aan kunnen we mooi iedereen op hun plek zetten die mijn knappe ford zo waardeloos vonden.
Van je rijtje heb je het al goed aangepakt en vooral die kilo's zullen flink schelen !
Het valt mij enigsinds op dat eczeem paard altijd een beetje molllig zijn.. Mijne staat daarom op een aangepast dieet door mijzelf samengestelt omdat ik haar natuurlijk het beste ken en soms met minder hard werken pas ik het ook aan..
Mag ik vragen wat Hugho is ?
@ iedereen: Kun je een bloedonderzoek laten doen of evt suikerziekte net als mensen dat kunnen hebben ?
van weekend gaat hier de deken op ik twijfelde vandaag al ff maar hou nog ff vol..
Van weekend ook gelijk een nieuwe bestellen dan gaat de oude als reserve;)
ellepel schreef:haha.
dat is balen
alle eikebomen vervangen voor walnotenbomen,dan zijn de vliegen een stuk minder
Horse_ schreef:Staan jullie paarden allemaal alleen op de weide ivm slopen van dekens? Ik denk namelijk dat zo'n dure deken het in een kudde met jonge speelse paarden geen dag uithoud of wel?
Sodeletuut schreef:DeniseM schreef:@Sodeletuut :
Doe je hem dan dag en nacht op nu?
Of alleen als ze naar buiten gaat?
Ze is al weer flink aan het schuren..
Ze staat 24/7 buiten en heeft de deken ook gewoon dag en nacht op.
Ik haal hem er 1x per dag af om dr even uitgebreid te poetsen ivm. de losse haren van de wintervacht.