Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:1 keer hoesten bij aandraven vind ik ook hoesten![]()
ik heb toch het vermoeden dat het wel met elkaar te maken heeft, het hoofdschudden en hoesten. Maar zeker weten doe ik dat niet natuurlijk.
Emmaa_92 schreef:Ja dat is dus ook een probleem bij mij, de dierenarts weet het niet en ze heeft nu alleen medicijnen om het hoesten te onderdrukken zeg maar, niet om het probleem op te lossen.
Maar kreeg je paard dan zomaar opeens (voedsel)allergie? Of nadat je zn eten ofzo veranderde?
Wel heel fijn dat het bij jou nu de goede kant op gaat!
Emmaa_92 schreef:Ja dat is dus ook een probleem bij mij, de dierenarts weet het niet en ze heeft nu alleen medicijnen om het hoesten te onderdrukken zeg maar, niet om het probleem op te lossen.
Maar kreeg je paard dan zomaar opeens (voedsel)allergie? Of nadat je zn eten ofzo veranderde?
Wel heel fijn dat het bij jou nu de goede kant op gaat!
singasong schreef:@33Bonita33; het lijkt mij dat als hij het alleen onder het rijden doet dat het of een tandenprobleem is of iets met je hoofdstel/zadel of rijtechnisch. Is het echt een allergie hebben ze er ook last van in de wei/paddock.
@Coen; nee Niek maakt geen sprongetje met z'n voorbenen.
Vanmorgen heb ik ook gereden. Voordat ik wegging had hij een klein beetje last van z'n neus maar eenmaal buiten aan het rijden was het weg.
ellepel schreef:ik ken wel heel veel paarden die schudden tegen de mugjes hoor,lijkt me dat dat wel normaal is?
en misschien ene paard wat gevoeliger daar op dan een ander?
ellepel schreef:rijden met een netje?
of...de snorharen er af knippen zodat ze minder gevoelig reageerd?
niet zo lief,maar wie weet helpt het?
ellepel schreef:als ik in jouw schoenen stond had ik ze er wel afgeknipt...ik weet namelijk dat ap knetter word van zo'n netje tegen zijn neus aan,hij schuurd dan net zo lang tot het er af is.
die haren groeien wel weer aan toch?
maar wie weet helpt het allebei niet hoor