Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lotus83 schreef:Marjoow schreef:Maar als het ieder jaar heerst, waarom hoor ik er dan nu pas wat van? Waarom staat het dan nu pas zo op de voorpagina? Ik denk dat het best wel een stukkie erger is dan normaal.
Dat denk ik dus ook.....
ik kan me niet herinneren dat het vorig jaar op de radio was
Sjolvir schreef:Zucht stalgenoten...
Wij zijn momenteel bakloos want de vereniging heeft besloten dicht te gaan (wij staan 10 minuten stappen verderop).
Zegt zo'n muppet, eentje met paardenopleiding... Dan ga ik wel bij die en die lessen, rij er wel heen.
Waarop ik heel onaardig terug zei... Dat is wel bijzonder asociaal tegenover je stalgenoten! (kon het niet laten)
En een andere die ook wat met het bestuur heeft vond dat ze voor onze stal een uitzondering moesten maken.
Waarop ik weer flapuit was en zei.. en diegenen die op een klein stalletje de andere kant op staan, mogen die
dan wel of niet naar de vereniging? Want waar trek je dan de grens?
Wat is het toch dat mensen even niet zonder rijden kunnen?
En ja de kans is niet groot dat je het oploopt, maar is het verstandig nu risico's te lopen.
Het is duidelijk, aan paardenmensen kan je dit soort beslissingen niet zelf over laten, dat wordt een drama.
Dus zal er toch van hogerhand iets opgelegd moeten worden, wat niet gebeurt want het is economisch
niet intressant genoeg en volksgezondheid staat ook niet op het spel.
Op wedstrijd of als ik elders zou gaan rijden, kan ik niet garanderen dat ik niet in contact kom met
een bries aerosolen die precies op mijn paard landen, omdat ik een hoestend paard passeer.
Dus tja, thuisblijven dan maar he?!
En ja, misschien wordt het nu overdreven, echter als het jouw paard zou treffen is het niet overdreven....
nicky_rilana schreef:Marjoow schreef:Maar het NK werd ook vorig jaar niet afgelast toch?
nk is vorig jaar verzet naar kootwijk, en nu is het ook verzet, maar naar welke datum of zo is niet bekend
stef schreef:Marjoow: Was vorig jaar kennelijk geen aanleiding toe en nu wel. Doen ze echt niet voor de lol hoor
_Esther_87_ schreef:nicky_rilana schreef:
Maar het NK werd ook vorig jaar niet afgelast toch?
nk is vorig jaar verzet naar kootwijk, en nu is het ook verzet, maar naar welke datum of zo is niet bekend
Tancreda4 schreef:Maar die verkoudheidsvariant, is niet gevaarlijk? Verkoudheid = rhino schreef iemand? Wij hadden er een tijd terug 2 op stal met snotneus, vieze oogjes en hoesten. Dat is inmiddels 1.5 maand terug dat ze samen zijn begonnen met dat (en 1 dag wat slechter eten). De rest is niet aagestoken. Af en toe komt er nog een hoestje uit, maar ogen & ogen goed, mocht dat de verkoudsheidsvariant zijn, zijn jonge paarden, is dat dan gevaarlijk? Besmettelijk nog steeds? Ik zou niet weten hoe ze eraan zouden komen, maar toch.