ik zou mezelf eens een zondagje verschansen met een goed boek en een pak dubbelfriss
ergens net achter het muurtje van de mesthoop met zicht op de wei dan ofzo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naaltje schreef:je paardje staat aan de weg begrijp ik dan?
ik zou mezelf eens een zondagje verschansen met een goed boek en een pak dubbelfriss
ergens net achter het muurtje van de mesthoop met zicht op de wei dan ofzo![]()
MSophie schreef:Mensen vinden een paard in de zomer met een deken op nogal raar hou dat in je achterhoofd..
Ik heb al is iemand op vakantie uit de wei getrokken die stond op punt die deken af te doen bij mijn pony, nou dan wil je mij niet meemaken.. ik schrok er zo van..
hier ook een haalbal opzich mijn eczeem muts niet maar mijn andere pony wel ze is 2 jaar maar een lange haren denk als ik ze ga opmeten zijn ze wel 5 cm lang als niet langer is..
DeniseM schreef:@Sodeletuut :
Doe je hem dan dag en nacht op nu?
Of alleen als ze naar buiten gaat?
Ze is al weer flink aan het schuren..
DeniseM schreef:@Sodeletuut :
Doe je hem dan dag en nacht op nu?
Of alleen als ze naar buiten gaat?
Ze is al weer flink aan het schuren..
CarolShadow schreef:die 'lastige' mensen ken ik helaas ook, bellen zelfs de DB. Pony staat nu op andere pensionstal, hier staan de paarden een behoorlijk stuk van de weg af dus dat scheelt. En er staat er nog 1 in de pyama, dus als er 2 staan zullen ze eerder anders gaan denken dan 1tje denk ik.
Wat er hier aan haar al is afgekomen, joh daar kan ik een 10 kussens van maken!
timokyana schreef:ik volg hier even mee.
Onze haflinger schuurt met vlagen erg heftig aan manen en staart.
volgende week komt de veearts, vraag ik gelijk om advies en wat het zou kunnen zijn en wat er aan te doen.
het is bij haar alleen in de winter begonnen en lijkt verband te staan met de hengstigheid.