Dat weet ik zeker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:ik zeg toch...gewoon Maffia.Je doet er ook nog niets aan,behalve je paard in laten slapen.Ze maken misbruik van onze emoties tegen over ons zieke paard.Over lijken dus.
Pandora2 schreef:Heb de indruk dat hun smaak verandert door die pillen. Ik spuit het hier al sinds de zomer in haar bek omdat dat makkelijker is als ze langer op de wei staan ( halstertje om, spuit erin en klaar) Een kleine maand geleden vond ze haar mineralenbrokjes opeens niet meer lekker ( is ze altijd gek op geweest)...enkel hooi en gras wilde ze graag. Heb die brokjes dan een tijdje gemengd met 2 handjes zemelen en sindsdien is er weer geen probleem meer.
Misschien ook te proberen voor Shamrock? Zemeltjes smaken errruuug lekker
OYYO schreef:De smaak veranderd. De mijne was nooit een moeilijke eter maar weigert toch allerlei soorten voer o.a Care4life, fiber force etc. Ben overgestapt op vit. brokjes maar ook die gaan er nu niet meer in. Heel vreemd eigenlijk want hij had altijd een hekel aan zijn pulp (voor de medicatie) en dat vind ie nu heel lekker. Hij leeft dus nu op hooi en pulp.
Soms verstop ik de pil in een wortel, stukje brood, appel. Het gaat weken goed en dan spuugt ie het uit. Goed opletten dus altijd. Als tip van de dierenarts kreeg ik nog mee dat er met banaan goede kans van eten was of oplossen en mengen met een beetje yoghurt en dan in grote spuit. Wel eerst oefenen met de spuit en de yoghurt zonder medicatie
Setteli schreef:Essie73 schreef:goed nieuws SetteliWat kreeg Vlek voorheen als voer?
(maxx heeft nl ookal een week of 3 diarree)
Ze kreeg Nature's Best van Pavo. Ik ben met de andere paarden nu ook overgestapt naar Dodson & Horrel. Ik voer nog wel de Podo grow, maar die gebruik ik ook voor mijn jonge paard.
Vlek heeft ongeveer 5 maanden diarree gehad voor ik de oplossing had
dookia schreef:@ Maris, Shamrock zit al meer dan een jaar aan de pergolide zonder enig probleem. Heb zijn dosis niet veranderd. Denk je dat dan nog zou kunnen dat hij plots hier diarree van zou hebben?
Setteli schreef:Essie73 schreef:goed nieuws SetteliWat kreeg Vlek voorheen als voer?
(maxx heeft nl ookal een week of 3 diarree)
Ze kreeg Nature's Best van Pavo. Ik ben met de andere paarden nu ook overgestapt naar Dodson & Horrel. Ik voer nog wel de Podo grow, maar die gebruik ik ook voor mijn jonge paard.
Vlek heeft ongeveer 5 maanden diarree gehad voor ik de oplossing had