Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MaartPaard schreef:Oke ik ga denk ik de pagony doen.. Mijn pony heeft gelukkig gewoon rechtopstaande manen, een beetje zoals een fjord, dus daar verwacht ik niet veel gedoe mee.
Valt die van pagony nou klein?? Mijn pony is 1.50 en vrij kort gebouwd.. Wat zal ik doen?
fjordje1998 schreef:werkt tea tree echt tegen het eczeem of heb je ook nog iets anders nodig ,en kan iemand mij vertellen waar derfen naar ruikt
dan kan ik proberen om zelf die geur na te bootsen .![]()
heb niet zo veel geld meer over .
en weet iemand waar je een gewonen vliegendeken kan kopen met een hals . in de buurt van oudenbosch of breda ?
die van ons zit helemaal onder de bulten een zwaar geval dus maar het liefts zonder deken want anders sluiten de andere hem buiten. heeft daardoor zijn griffelbeentje gebroken.
![]()
MaartPaard schreef:Oke ik ga denk ik de pagony doen.. Mijn pony heeft gelukkig gewoon rechtopstaande manen, een beetje zoals een fjord, dus daar verwacht ik niet veel gedoe mee.
Valt die van pagony nou klein?? Mijn pony is 1.50 en vrij kort gebouwd.. Wat zal ik doen?
Amalarab schreef:ik heb Butox gekocht en ga dat een dezer dagen uitproberen, de merrie draagt nu sinds enkele weken een eczeemdeken van Pagony (past goed, pony 1.50m en deken 175)
ik vind het echter behoorlijk 'zielig' zo'n deken, zeker met zo'n warme dag....