Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die van ons zit helemaal onder de bulten een zwaar geval dus maar het liefts zonder deken want anders sluiten de andere hem buiten. heeft daardoor zijn griffelbeentje gebroken.
MaartPaard schreef:Oke ik ga denk ik de pagony doen.. Mijn pony heeft gelukkig gewoon rechtopstaande manen, een beetje zoals een fjord, dus daar verwacht ik niet veel gedoe mee.
Valt die van pagony nou klein?? Mijn pony is 1.50 en vrij kort gebouwd.. Wat zal ik doen?
fjordje1998 schreef:werkt tea tree echt tegen het eczeem of heb je ook nog iets anders nodig ,en kan iemand mij vertellen waar derfen naar ruikt
dan kan ik proberen om zelf die geur na te bootsen .![]()
heb niet zo veel geld meer over .
en weet iemand waar je een gewonen vliegendeken kan kopen met een hals . in de buurt van oudenbosch of breda ?
die van ons zit helemaal onder de bulten een zwaar geval dus maar het liefts zonder deken want anders sluiten de andere hem buiten. heeft daardoor zijn griffelbeentje gebroken.
![]()
MaartPaard schreef:Oke ik ga denk ik de pagony doen.. Mijn pony heeft gelukkig gewoon rechtopstaande manen, een beetje zoals een fjord, dus daar verwacht ik niet veel gedoe mee.
Valt die van pagony nou klein?? Mijn pony is 1.50 en vrij kort gebouwd.. Wat zal ik doen?
Mijn pony draagt de 175 a 185 maar eigenlijk zou ze een 180 moeten dragen.. Al vind ik de hals van de 185 wel veel beter zitten maar de rug is gewoon veel te lang waardoor hij helemaal naar achter trekt. Mijn pony is trouwens 1,40m
en een korte pony.. 1,50 hoog
Meerdere keren gewassen met de tea tree shampoo maar voor zijn staart lijkt dit niet te werken. Terwijl hij na 1x zijn manen wassen er nooit meer last van heeft gehad.
Echt daar mogen ze wel iets beters op bedenken! Iets meer tegen de knutjes en een betere pasvorm. Amalarab schreef:ik heb Butox gekocht en ga dat een dezer dagen uitproberen, de merrie draagt nu sinds enkele weken een eczeemdeken van Pagony (past goed, pony 1.50m en deken 175)
ik vind het echter behoorlijk 'zielig' zo'n deken, zeker met zo'n warme dag....
+ gewoon veel naar neppe kijken en naar de echte.
Ik heb er gisteren ook eentje besteld voor mijn nieuwe leasepaard. Eigenaar vindt het niet nodig maar het arme beest heeft echt last van alles wat steekt en schuurt flink. Smeer sinds gisteren met dat vieze Derfen stinkspul en de deken komt morgen dus dan hoop ik dat het paard wat verlichting heeft.