Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jamika schreef:Nee helaas, zo ben ik wel begonnen met de muesli maar ze blieft het echt niet meer. Ze heeft zelfs wel twee dekens op dus dat is het ook niet. Ze is op de een of andere manier niet zo bezig met eten denk ik. Ga maar weer eens Subli EM bijvoeren denk ik, kijken of dat wat aan wil zetten.
Anya schreef:Hoeveel van jullie hebben eigenlijk een luchtzuiger die mager blijft? Mijn luchtzuiger is eerder constant op dieet omdat ze te dik is.
fargo schreef:Heeee c_alsemgeest; we hebben 2 paarden met dezelfde kwalen! Eentje met cushing en eentje die luchtzuigt![]()
De mijne is ruin van Obelisk en daar zit ook Clavecimbel achter. Ook slim ventje, zou het van die kant komen soms dat luchtzuigen? Moeder is van michelangelo en die heeft ook wel kinderen gehad die aan luchtzuigen doen. Ben toch altijd benieuwd. Heb het idee dat intelligente, energieke en gevoelige paarden er wel gevoeliger voor zijn.
Anya schreef:Hoeveel van jullie hebben eigenlijk een luchtzuiger die mager blijft? Mijn luchtzuiger is eerder constant op dieet omdat ze te dik is.
Ze krijgt brok, wat mueli, voordroog hooi en in de zomer gras. En als ik haar een week niet rijd, kun je haar rollen
Mijn niet-luchtzuiger heeft meer moeite om op gewicht te blijven. Maar die is nog in de groei. Dus dat zou het verklaren.