Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:jammer dat een masker of netje bij ap niet kan omdat hij absoluut tegen halsters is.
doe hem een om,zet hem in de wei en binnen 5 minuten is ie af
vuurtoren schreef:met kap voor je headsheaking op ben je echt niet lelijk kijk mijn stoere vent....
http://www.mijnalbum.nl/Foto-78ZCBU6H.jpg
je moet je alleen altijd verantwoorden maar het is voor een goed doel ......
Inoterry schreef:Dinsdag is Charlotte weer geweest, al Ino zijn allergiën zijn op dit moment rustig![]()
![]()
![]()
. Als het goed is gaan we dus een relatief schudvrije zomer tegemoet
.
Dat hij begin vorige week nog wel schudde heeft zeer waarschijnlijk niks met zijn allergie te maken, hij heeft een schimmel in zijn luchtzakken, veroorzaakt door de schimmels van de potstal. Nu maar hopen dat we de boel snel leeg kunnen gaan rijden, en nooit meer een potstal voor Ino.
Inoterry schreef:Een paard kan inderdaad overal schimmels vandaan halen. Maar ik had aan het begin van het winterseizoen al tegen de staleigenares gezegd dat Ino niet het type paard is voor een potstal, ze wilde het toch proberen. Het gevolg is dat je nu dagelijks overal omhoog gewoelde troep tegenkomt die al een tijdje ligt te rotten en schimmelen. Paardlief is te lui om zijn voeten op te tillen en sleept dus de onderlaag en de toplaag door elkaar.
Als ik de stal binnenkom begin ik zelf al te snotteren, ik ben zwaar allergies voor dergelijke schimmels en ben nu al 2 maanden chronisch verkouden. Ik heb nu nog druppels die speciaal voor Ino zijn aangepast voor de weerstand, verder niks voor de schimmels.