Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shanna schreef:Jeetje wat gaat ze nu hard de goede kant op! Ik vind het stoma er ook prima uit zien! Hoe gaat het met de dekens over het stoma? Omdat je in het begin dacht met dekens te moeten gaan knutselen.
mirjamalvaro schreef:Ze heeft net een bokker hartelijk begroet.
Gek paard is het ook
BertBaley schreef:mirjamalvaro schreef:Ze heeft net een bokker hartelijk begroet.
Gek paard is het ook
Dat was ik (nog een keer bedankt Mirjam). Ik kwam een aantal zakken strooisel halen.
Ze was echt super vrolijk en ze is echt superrrrr lief en vriendelijk
De paarden staan er echt perfect bij Mirjam, die binnen paddocks zijn geweldig!
mirjamalvaro schreef:Shanna schreef:Jeetje wat gaat ze nu hard de goede kant op! Ik vind het stoma er ook prima uit zien! Hoe gaat het met de dekens over het stoma? Omdat je in het begin dacht met dekens te moeten gaan knutselen.
Ze blijkt gewoon deken erover heen te kunnen dragen. Totaal geen last, mest komt er gewoon uit. Dus stuk makkelijker dan gedacht.
Alleen deken moet wat vaker de was in.
bartjeminoes schreef:mirjamalvaro schreef:Er staat een paard in de gang..![]()
[ [url=m/gKu8h1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Staat de stal aan de woonkamer? Omdat er veel bodembedekking lijkt te liggen?
jobamara schreef:Ziet er netjes uit Mirjam, nu het betere weer komt er ook aan, heerlijk.
Yvonne goed idee hoor, ik had idd een stuk afneembare stof in de Rambo deken gemaakt.
Als Kyara straks weer wat voller is, en geen dikke outdoor deken nodig heeft, spreken we wat af Mirjam, om de singels beter aan te passen. Hier in de buurt van Baarle Nassau zit een super dekenwas en maakservice.
Dan kan ze de vlgd winter ook weer in.