Jet schreef:O sorry Sweetie, dat de jouwe wel getest was had ik inderdaad niet door. Maar van de bloedwaarde afkortingen snapte ik dan weer wel. Het lastige is met het zoeken naar referentiewaarden op internet, dat ieder laboratorium zo ongeveer zijn eigen meetwaarden en dus ook referentiewaarden heeft.
Ik zou inderdaad maar naar een andere DA op zoek gaan, als hij nou echt duidelijk uitlegt waarom zo'n uitgebreid bloedonderzoek geen nut heeft, dan kan je het misschien snappen, maar boos worden vind ik niet kunnen voor een DA. Sterkte hoor!
Geeft niks! Daarom zei ik al, mijn eerdere melding hier zou wel ergens verloren zijn gegaan

Klopt, iedere praktijk heeft andere referentiewaarden, maar het viel mij gewoon heel erg op dat mijn praktijk op sommigen punten wel ontzettend erg verschilt met andere praktijken in de referentiewaarden. Wat bijvoorbeeld 5 praktijken als een maximum zien, daar zitten hun dan weer net onder voor hun minimum referentiewaarden. Dat vond ik toch wel zeer apart.
Dankjewel! Gelukkig gaat het voorzichtig aan weer wat beter met m'n merrie en ga ik 5 minuten stappen per keer oppakken
Esperanza schreef:Voor de liefhebbers, op de Duitse PSSM faceboekgroep staat een mooi document met uitleg over bloedwaardes. Een soort basisuitleg van wat alles betekent.
Ik ben zo slecht in dingen online opzoeken denk ik.
Ook dat krijg ik weer niet gevonden.
Enkel deze pagina op FB:
https://www.facebook.com/PSSM2-F%C3%BCt ... 375248659/
Zou je mij misschien kunnen helpen waar ik dan moet zoeken?