Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cynthiar schreef:Grote kans dat de suikerziekte verbetert door Prascend. En haar vacht weer gewoon wordt.
Ik zou het dan toch gaan proberen. Mits je dat dan wel over hebt voor je pony.
Marcella schreef:Tja als ik zie in hoever dat die van mij opgeknapt is van een halfje prascend en staat er nu geloof ik 2 of 3 jaar erop.
dieseltje schreef:Ik zie het hier somber in, mijn shet staat nu ruim 6 weken op Prascend (1/2), maar ik merk echt geen verbetering. Hij loopt ontzettend slecht en bij vorst moet ik hem op stal houden omdat hij dan helemaal niet kan lopen.
Hij lust heel veel niet meer, alleen wortel wil nog en zijn hooi, paar brokjes. Appel, lucerne, vitaminekorrel etc lust hij allemaal niet meer.
Hij krijgt iedere dag pijnstilling, 1/2 zakje buthagran, zonder dat kan hij denk ik helemaal niet lopen.
Ik vind het zo zielig....hij is al vaker bevangen geweest, maar nog nooit zo slecht. Ik heb vandaag de dierenars geappt, wanneer we bloed zullen checken en of het zin heeft om insuline mee te prikken. Ben toch wel heel bang voor slecht nieuws aan het worden. Wil mijn kleine vriendje niet kwijt, mijn grote paard vast ook niet maar ik moet wel realistisch blijven. Ik wil niet dat hij uitzichtloos pijn heeft....