Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MSophie schreef:Piera klinkt intressant, ik kan alleen weinig vinden over de prijs enz..
leuk en als je het dan vind schrik je je gelijk te pletter.. waarom moet dat allemaal zo achterlijk duur ? vind dat zo niet normaal he
dit ook 6,5 kilo voor 45 euro..
Piera schreef:MSophie schreef:Piera klinkt intressant, ik kan alleen weinig vinden over de prijs enz..
leuk en als je het dan vind schrik je je gelijk te pletter.. waarom moet dat allemaal zo achterlijk duur ? vind dat zo niet normaal he
dit ook 6,5 kilo voor 45 euro..
Ja, ik sloeg ook al steil achterover. Ben nu toch een beetje aant twijfelen.. Heb veel over voor mijn paard maar vind dit wel extreem duur
Sodeletuut schreef:Ik heb hem opgedaan zonet, ik durf geen risico's te nemen. Dus liever te vroeg dan te laat. Mevrouw ging meteen liggen rollen
I_Moondance: Dit wordt het tweede jaar dat ik hem heb en ik ben er onwijs tevreden mee! Dus je mag al je rambo-vragen op me afvuren
nathalie25 schreef:nou mijn fjord heeft dan wel een deken op maar vorig jaar was hij nu al aan het schuren en niet zo klein beetje ook.
Iedereen zei tegen me: als hij het al zo jong heeft en zo erg dan komt het nooit goed ....
Lekker positief dus maar......even afkloppen hij ziet er super uit en ik krijg zelf complimentejs van de mensen die zo lekker positief waren
Nou heb ik wel een paar dingen veranderd dus ben wel benieuwd waar het precies van komt maar ja dat is dan de vraag
even op een rijtje was anders is dan vorig jaar:
-deken vroeg op
-ik voer nu HugHo
-door het voer hippo-ex-zema
- flink wat kilo's afgevallen
buiten het feit dat hij schuur vrij is ziet hij er ook nog super uit!!
Ik ben ook hem nu rustig aan het werk aan het zetten want de beleer tijd komt er aan kunnen we mooi iedereen op hun plek zetten die mijn knappe ford zo waardeloos vonden.
MSophie schreef:nathalie25 schreef:nou mijn fjord heeft dan wel een deken op maar vorig jaar was hij nu al aan het schuren en niet zo klein beetje ook.
Iedereen zei tegen me: als hij het al zo jong heeft en zo erg dan komt het nooit goed ....
Lekker positief dus maar......even afkloppen hij ziet er super uit en ik krijg zelf complimentejs van de mensen die zo lekker positief waren
Nou heb ik wel een paar dingen veranderd dus ben wel benieuwd waar het precies van komt maar ja dat is dan de vraag
even op een rijtje was anders is dan vorig jaar:
-deken vroeg op
-ik voer nu HugHo
-door het voer hippo-ex-zema
- flink wat kilo's afgevallen
buiten het feit dat hij schuur vrij is ziet hij er ook nog super uit!!
Ik ben ook hem nu rustig aan het werk aan het zetten want de beleer tijd komt er aan kunnen we mooi iedereen op hun plek zetten die mijn knappe ford zo waardeloos vonden.
Van je rijtje heb je het al goed aangepakt en vooral die kilo's zullen flink schelen !
Het valt mij enigsinds op dat eczeem paard altijd een beetje molllig zijn.. Mijne staat daarom op een aangepast dieet door mijzelf samengestelt omdat ik haar natuurlijk het beste ken en soms met minder hard werken pas ik het ook aan..
Mag ik vragen wat Hugho is ?
@ iedereen: Kun je een bloedonderzoek laten doen of evt suikerziekte net als mensen dat kunnen hebben ?
van weekend gaat hier de deken op ik twijfelde vandaag al ff maar hou nog ff vol..
Van weekend ook gelijk een nieuwe bestellen dan gaat de oude als reserve;)
HanneRonja schreef:Boett is binnen en past!! Wat vinden de Boett-gebruikers hier van de pasvorm? Ik denk: deken is perfect!![]()
De hals is lang genoeg![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FMIADNTG-D.jpg
Ik vind de hoofdkap alleen wat ver over de neus en mond zitten, ze heeft er volgens mij geen last van met eten, maar hoort dit zo??? Verder achter de oren zit ie super, een maatje kleiner zou niet passen. Krijg dit net over haar hoofd. Wat vinden jullie?
Ik zou het randje om kunnen slaan en mat een paar steekjes kunnen vastzetten.
Maar het helpt natuurlijk wel tegen verbranding van de zon.![]()
Rose neusje