vandaag gekregen
maar ik heb vandaag ook net een eczeemdeken gehaald
en die heeft ie nu om

hij had nog geen jeuk bij zijn manen, alleen bij zijn kont
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikenindi schreef:die deken heeft tenminste nog zijn eigen kleirtje en beetje. hoeft ie zich niet te schamen;)
die van mij was zilverachtig wit, en is nu grijs van het rollen in de klei;)
maken jullie de deken trouwens af en toe schoon met een borstel ofzo? nu zit overal klei...
Lise81 schreef:En daarnaast wil ik weten of er mensen ervaring hebben met visolie over het eten? Ik ben er nu een tijdje mee bezig en aangezien ze niet schuurt gaat het prima, maar heb natuurlijk geen vergelijkingsmatriaal...
Lise81 schreef:Nou dan ga ik zeker kijken, zit inderdaad erg veel omega 3,6 en 9 in (heb gewoon een potje van de drogist gekocht), had het gehoord van een (paarden)voedingsdeskundige dat er onderzoek naar wordt gedaan. Ben benieuwd wat ze er in Horse & co over zeggen. Was benieuwd of andere mensen het ook al aan het proberen waren of er iets meer over hadden gehoord.
Nog 1 vraag: welke deken is beter (en waarom) en vooral sterker de Boett of de pagony?? Zit een beetje te twijfelen of het nodig is weer 100,- extra te besteden aan een Boett die zie in 2 (a 3) jaar kapot heeft. Maar misschien is de pagony totaal niet schuur-vast? Wie kan mij meer vertellen?!!!
oxer schreef:Ik zweer echt bij cullico, een homeopatisch middel. Mijn paard had altijd erg veel last van zomerexceem en schuurde zich helemaal kaal maar gaat na de kuren gewoon naar buiten zonder dek o.i.d. en schuurt niet meer. Echt een aanrader!!
Lise81 schreef:4,5 maand is idd wel erg snel voor die prijs
Zag wel ergens in een ander topic dat de pagony wel van een iets mindere kwaliteit en iets over klitteband bij de staart? Weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen. HH-fly protection ken ik niet, zal eens kijken.
XxSultanxX schreef:ik heb nog een vraagje
ik heb zo deken met hals he die je aan het halster vast moet maken.
maar nu is mijn vraag hoe doe je dat op stal???
zag net een topic voorbij komen dat een paard zich had opgehangen in de stal aan zijn halster![]()
dus vroeg me af hoe ik dat nu moet doen met dat deken, want dat blijft niet zitten zonder zijn halster....
XxSultanxX schreef:ik heb nog een vraagje
zag net een topic voorbij komen dat een paard zich had opgehangen in de stal aan zijn halster![]()
dus vroeg me af hoe ik dat nu moet doen met dat deken, want dat blijft niet zitten zonder zijn halster....
Jennyxx schreef:XxSultanxX schreef:ik heb nog een vraagje
Is dat riempje wel bedoeld om de deken mee aan het halster vast te maken? Volgens mij zit het er alleen zodat je de deken daar wat strakker kan doen tegen het afzakken. Op de foto's van de verkopers hebben de paarden ook nooit een halster om