Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Douraque schreef:Ik denk februari, ben dan ook net terug van vakantie en heb ik weer tijd om een afspraak te maken. Nu met werk en de aankomende vakantie is het chaos
En idd, die vacht was/is erg lang. Nu is zijn vacht al veel minder, maar in het voorjaar ga ik hem weer eens scheren
En qua pillen ga ik het gewoon aankijken, dit was meer een per ongeluk en wil even kijken hoe hij op langere termijn reageert.
Douraque schreef:Mijn paard heeft enkel last gehad van bijwerkingen tijdens de eerste dagen van het verhogen van de dosis. Maar nu per toeval zie ik dat mijn paard het beter doet op 1/2 dan op 3/4 pil.
Ik ben helaas niet in de mogelijk om 2x per dag naar stal te gaan, ga elke dag om 7.15 naar werk tot 16.00 en ga direct door naar mijn paard. En ben pas om 20.00 thuis, dus 2x kan helaas niet.
tylando schreef:vidar had in begin ook dikke benen., toch op 1 pil gebleven en nu hebben ze weer hun mooie vorm terug.,
zijn vacht is ook minder dik en zijn hals en manenkam voelen al zoveel soepeler! verder is hij heel energiek
Douraque schreef:Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, hij is inmiddels vgl. paspoort 27 en heb hem 10 jaar. Veel mensen zeggen een knapstrubber aangezien hij ongelooflijk sterk is en niets hem kapot kan krijgen
En bedankt voor de complimenten
Douraque schreef:Dank jullie wel voor de complimenten. Het maakt mij niet uit wat voor ras het is, het is en blijft een bijzonder paard. Ondanks zijn problemen (spat in zijn achterbenen, voor artrose, compleet blind, stukje van zijn tong af en Cushing) blijft hij mijn knappe vent. Als ik hem dan zo vrolijk zie stappen of rennen aan de hand weet ik dat ik het allemaal daarvoor doe
tylando schreef:vidar had in begin ook dikke benen., toch op 1 pil gebleven en nu hebben ze weer hun mooie vorm terug.,
zijn vacht is ook minder dik en zijn hals en manenkam voelen al zoveel soepeler! verder is hij heel energiek