Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lontje schreef:Blij te lezen dat de eetlust goed is en dat ze ook zelf drinkt. Dat zijn toch de 2 belangrijkste dingen om te overleven. Heeft de dierenarts al resultaten van de testen terug of duurt dat nog even?
Trek je het zelf nog allemaal?

romeorowan schreef:Hier ook een meelezer. Ontzettend fijn dat het de goede kant uit gaat.
Ik ben wel heel benieuwd wat voor zalf je van de dierenarts hebt gekregen. Zelf heb ik bij brandwonden, schaafwonden en eigenlijk allerhande wondjes goede resultaten met calendula zalf van Vogel.
Elke keer als ik weer een update over Whitney lees, ben ik blij dat 3 van mijn 5 paarden geen wit hebben.
Kun je ook een kleine update over de quarter geven?
Ik meld me maar ff in dit topic omdat ik hem nu helemaal door heb gelezen, dus vanaf het begin.
) Maar dat terzijde, Doe allemaal dan op zijn minst ALSOF jullie allemaal volwassen zijn, al is het voor de steun aan de TSer.
savath schreef:ik kan der spijtig genoeg van meespreken,heb zelf zonneallergie gehad na antibiotica en sindsdien verbrand ik alleen maar ,maar wordt niet bruin,ik heb een wit velletje en ben blond,mischien dat dat net zoals bij witte paarden ook een rol speelt
En houd ons op de hoogte!