Luna's bulten waren wel "groot" genoeg, zei de veearts, hij kon ze heel erg indrukken, wat luna niet leuk vond!
(nu weet ik zeker dat ze niets meer van mannen moet hebben.. )
Grappig dat iedereen last heeft van een lange vacht, die van mij krijgt namelijk geen haren meer... dat blijft kort en ruw.
Vanaf september 2007 is er niets bij gegroeid....
maar volgens de veearts moet dat weer gaan groeien en glanzen als de tabl aanslaan.

Ben erg benieuwd..
Waar ik ook erg nieuwgierig naar ben;
zijn jullie paarden soms ook onregelmatig in het gangwerk met rijden?
Ik heb al tijden problemen met de draf, de stap van Luna is zuiver, maar de draf is op sommige stukken onzuiver.
Aan de longeerlijn kan ik goed merken, dat als ze warmer wordt dat het dan minder wordt.. (artrose verschijnselen..), maar onder het zadel zijn er hele goede stukken bij, maar ook stukken dat ze echt onzuiver is, en haar hoofd omhoog gooit.
Luna is met alle benen op de foto's geweest, maar er is niets gevonden, de veearts noemt dit ook naweeen van de hoefbevangenheid.
Luna heeft na de bevangenheid bijna 2 jaar op (speciaal) beslag gelopen, maar sinds kort hebben we dat eronder uit gehaald, omdat ik er toch nooit een buitenrit mee rijd.
Dat gaat wel goed, in het begin was ze iets gevoeliger, maar nu loopt ze net zo als mét ijzers.
Maar ik baal wel dat we niets kunnen vinden..
zadel is nagekeken, rontgenfoto's zijn oke, ik geef glucosamine en sinds kort die magnesium..
hebben jullie nog tips?
Ik zou graag weer wat dressuurmatig met haar aan de bak willen.. vandaag ging het rijden erg goed.. op de onzuiver heid af en toe na.. ze was flink aan het dollen met me, want alle hoeken waren eng, en de bosjes waren eng...!!!