Dus een aanrader is gewoon heel simpel muesli zonder haver.
Dat is makkelijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik durf het bij de mijne niet te riskeren dus hou ik het op havervrije muesli. 

haha..maar dat heeft iets waardoor hij depressief word..en van luchtzuigen word hij ''blij'' je kan het vergelijken met dat jij niet vrolijk bent en dan gaat lachen..dan word je blij!!en dat word een pony dus ook van luchtzuigen!!maar in dat spul zit 1 of ander goedje waar hij niet meer blij van word en dus stopt..nou had zei metteen met de dierenarts overlegt en die vond het GEEN goed idee!!omdat je dan als het waren een depressiefe pony kweekt!!!!!!!!! dus dat spul vind ik maar niks!!!verder stond er ergens dat als je je aan het luchtzuigen ergerde je beter een andere pony kan kopen! hier ben ik het niet mee eens!!!ik erger me er weldegelijk aan omdat ik niet wil dat mijn pony er door koliek krijgt!!!is namelijk bij zijn oude eigenaar gebeurd en toen moest hij naar utrecht!!!en ik wil dus niet dat mijn pony doodgaat aan luchtzuigen!!!hij krijgt er ook een hangbuik van!en word in het voorjaar erg dun..wete jullie hier iets voor??en die band..die helpt weldegelijk!!ja hij geeft witte vlekken..maar hij helpt...!!als ik hem afhaal gaat hij meteen zuigen..en anders niet!en hij eet eerst zijn brokken en dan zijn hooi..zelf..is dat zo erg??ik hoop dat jullie antwoord hebben...maar ik ga geen depressiefe pony kweke!!!! 
milou123 schreef:ik weet dat die band niet goed is..maar hij deed het er niet door...@Tieme wat heb jij dan gegeven?
wat moet ik nu dan doen?? 
milou123 schreef:mijn pony heeft geen maagzweer..wat moet ik nu dan doen??

milou123 schreef:@Tiemeja, de dierenarts heeft ooit een onderzoek gedaan..en hij heeft dus geen maagzweer..!!
wat moet ik nu doen?ik wil eigenlijk alles weten voordat ik egt actie onderneem..voordat ik de band afhaal..en hij meteen gaat zuigen en later dood in de stal ligt..dat wil ik niet..dus wat moet ik nu doen???groetjes..