Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hann schreef:De zlto had een positief artikel over JKK (voor ons positief), te vinden op www.zlto.nl/?SMSESSION=NO Wij zijn niet de enige die serieus bezig zijn met het probleem.

hij zegt dat het ook kan omdat de wortels maar heel klein zijn?
Kendra schreef:Je kunt ook aan het eind van het seizoen de hele wei laten doodspuiten en opnieuw inzaaien. Dan heb je volgend jaar de eerste maanden even geen gras, maar je hebt het probleem wel even opgelost. Vervolgens moet je 't natuurlijk wel weer bijhouden - maar dat is dan ws. beter in de hand te houden.
( ja ik heb een vader die er werkelijk niks om geeft ) en ons pap nu de gevolgen wel inziet wil hij de wei nu om gaan ploegen,

ps: en die zitten net op de plek waar ik die vork aan mee moet duwen,

Jeetje jullie hebben echt hard gewerkt!!

Pff waarom zit ik dan die moeite te doen. Zo kan die plant alleen maar verder uitzaaien.
Precies of dat is belangrijker. De weide is in 4 stukken gedeeld dus ik zie het probleem niet echt ze.
Als het mijn eigen grond was had ik een heel ander verhaal. nerootjuh schreef:JKK nestelt zich niet graag in rijke grond