waarschuwing natuurlijk bekappen!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NickAltena

Re: waarschuwing natuurlijk bekappen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 22:58

Eleonoor schreef:
En daar ligt ook de bron van deze topic. Deelnemers aan een korte cursus gaan naar huis met het idee dat ze WEL weten wat ze doen en daar zijn hun paarden uiteindelijk slachtoffer van.

NEE DUS....dit was een deelneemster die de dingen die ze WEL geleerd had NIET gedaan heeft...das HEEL wat anders..
De onderstuenig achteraf heeft geen enkel nut gehad en deze dame heeft NIET gedaan wat haar verteld is WEL te doen....dat heet eigenwijs zijn ....geen slachtoffer en zo heel erg moeilijk is deze cursus nou ook weer niet hoor...en er zijn mensen die het in minder dan een hele dag leren! HALF uurtje schijnt al genoeg te zijn....en dan weten ze er alles vanaf!

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 23:00

NickAltena schreef:

Ja hoor, nog eentje erbij...
Mag ik je er even op zijze dat de foto van Arabesk hier net geplaatst met die bokhoeven....het schitterende resultaat is van iemand die zo`n uitgebreide cursus van maanden of jaren met als afsluiting een IQ test en het afgeven van een diploma is? Ofwel...die door jou zou gedegen hoefsmidopleiding?

Dit is naar ik hoop toch niet wat men daar leert ofwel?....maar dan nu die hamvraag...

Wie is HIER nou schuldig aan dan?

Degene die dit veroorzaakt heeft of degene die hem de opleiding heeft gegeven afgesloten met....?

En jij kent dit paard persoonlijk, weet de geschiedenis van dit paard en waser persoonlijk bij .. of ben je weer aan het speculeren ??
Waar blijven de feiten Nick?

natuurlijk zijn er opgeleide hoefsmeden die paarden kompleet verprutsen .. maar zo te lezen zijn er ook NB cursisten die paarden copmpleet verprutsen dus laat ieder zijn hand in eigen boezem steken.

jeanke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 23:01

NickAltena schreef:

Ja hoor, nog eentje erbij...
Mag ik je er even op zijze dat de foto van Arabesk hier net geplaatst met die bokhoeven....het schitterende resultaat is van iemand die zo`n uitgebreide cursus van maanden of jaren met als afsluiting een IQ test en het afgeven van een diploma is? Ofwel...die door jou zou gedegen hoefsmidopleiding?

Dit is naar ik hoop toch niet wat men daar leert ofwel?....maar dan nu die hamvraag...

Wie is HIER nou schuldig aan dan?

Degene die dit veroorzaakt heeft of degene die hem de opleiding heeft gegeven afgesloten met....?

Hou je gel*l voor je man al een aantal pagina's geleden heb ik aangegeven dat ik dit paard ken en heb ik de reden gegeven waarom dit paard zijn hoeven er zo uitzien.
Dit heeft niets te maken met normaal beslaan maar gewoon met het paard zo comfortabel mogelijk te laten lopen. had je weer toevalling over gelezen zeker.
ik ken jouw soort mensen: regel 1 ik heb altijd gelijk
regel 2 als ik geen gelijk heb zie regel 1
Laatst bijgewerkt door jeanke op 21-03-05 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 23:01

Wat ik niet begrijp is dat er niet wordt toegegeven dat dit NB ook fout kan gaan.

Kennelijk heeft TS maar 1 hersencel, want zij is kennelijk de enige die, ondanks dat ze het beste voor had met haar paard, de fout is in gegaan.

Kijk, heren van hoefnatuurlijk, dat gaat er bij mij nl niet in. Mijn paard heeft al een voorgeschiedenis met Beun de Haas, waardoor ik voorzichtiger ben geworden, maar ook ik was wel te porren vooor die cursus.

Ben ik benieuwd of jullie ook paarden afwijzen voor deze methode. Ik heb echt wel een toppie smid hoor, die discussie kun je niet aangaan, maar die vind mijn paard daar dus niet geschikt voor. En hij is toch wel degene geweest die hem weer aan het lopen heeft gekregen. Ene, ook hij doet NB.

Ik heb het er met hem over gehad, maar hij heeft al te veel paarden moeten opknappen die volledig verpest waren en niet meer wilde lopen. Zegt genoeg toch? Deze mensen melden zich niet bij die site van NB, schamen zich denk ik te veel voor hun beunhazerij.

Ikzelf heb ook liever blote voetjes, dus daar ligt het niet aan.

En zooouw he, wij bokkers kunnen nog wel wat leren van jullie manier van discussieren, die modderbak is wel steeds tot de rand gevult bij jullie.

Wacht nog steeds op de verlossende berichten die mij op het andere been gaan zetten, de positieve benen dan wel.

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 23:04

Beste NickAltena en andere deelnemers aan deze discussie. Blijkbaar is het nodig om mensen af te branden en kan er niet fatsoenlijk over dit onderwerp gediscussieerd worden. Ik vind dat zelf heel erg jammer, aangezien het wel een interessant onderwerp is, waar nog lang niet het laatste woord over gezegd is.

Dit topic gaat nu op slot. Iedereen die het naleest zal heel wat wijzer worden over verschillende personen. Ik vind dat jammer, het was beter geweest wanneer men wijzer was geworden over een methode...