Geen bijwerkingen, geen problemen met combinatie met andere medicijnen, geen wachttijd bekend.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Josefien schreef:Suzy: je kunt op kale plekken (als hij daar tenminste niet schuurt) ook levertraanzalf smeren, dan komen de haartjes weer terug! Als het echt schuurplekken zijn, kun je inderdaad traumeelgel proberen!
( weer een tube voor niets gekocht
) ....heb nu een tijdje steeds wat zinkzalf erop gedaan en heb het idee dat deze wel goed werkt, hij schuurt er iig niet meer aan...Suzy schreef:bedankt voor de tip...ik heb nu traumeelgel erop gedaan maar dat helpt niets, hij begint zelfs zijn kale plekken weer open te schuren( weer een tube voor niets gekocht
) ....heb nu een tijdje steeds wat zinkzalf erop gedaan en heb het idee dat deze wel goed werkt, hij schuurt er iig niet meer aan...
ALs de tube leeg is zal ik wel eens levertraanzalf proberen.....
Ik heb op de plekjes op zijn benen die hij openbijt als er vliegen aan komen ook dikke witte zinkzalf (goedkope tube uit Duitsland) gedaan en dat helpt absoluut. Op deze tube staat trouwens dat het ook bij eczeem ingezet kan worden, dus ik kan het ook eens in zijn manen proberen, maar hij schuurt nog steeds niet. Ik gebruik nu voor hoofd en benen de Unicorn Protector vliegenolie, nieuwe formule en die is beter dan de vorige. Scheelt dagelijks sprayen, hij wordt er alleen wel vettig van.