anjali schreef:Babootje schreef:Dus als zij zich heeft laten oplichten moet ze dat ook maar doen bij jou...
Maar zij (de oorspronkelijke eigenaresse) was niet opgelicht. Die kocht de pony immers 3 jaar geleden inclusief toebehoren in goede conditie voor 1000 euro. Na 3 jaar hard werken is de pony nu in heel slechte toestand en wil ze van ts nog 500 euro .Ik persoonlijk ben trouwens ook vaak financieel opgelicht in de paardenwereld maar ik wilde nooit dat dat ten koste van een paard zou gaan. Ik denk dat ik in de positie van ts die 500 euro zou geven maar niet bepaald met de zegen erbij! Die persoon zou geen goede reviews meer krijgen van mij in elk geval. Heel stom van die persoon die kennelijk ook nog een soort manegebedrijf met lessen heeft want een goede naam komt te voet maar vertrekt te paard!
Nou ja 1000,00 voor een toen ca 22 jarige pony in heel goede conditie met alle toebehoren (= dan al een bijna gratis pony) vrij weinig. Dus kan goed zijn dat de pony toen al niet meer helemaal goed was.