Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hwn schreef:Als hij het enkel heeft de momenten dat hij moet mesten en de rest van de tijd pijnvrij is (eens hij helemaal hersteld is van de operatie natuurlijk), zou ik het nog even aanzien.
BarbaLala schreef:Heb je er al aan gedacht om hem (na herstel operatie) voor een jaar de wei op te gooien 24/7 (evt in Frankrijk)?
Voor zijn leeftijd heeft hij al een hoop verhuizingen en andere zaken meegemaakt.
Het lijkt mij geen kwaad kunnen om hem eens eerst echt paard te laten zijn.
En dan heb je zelf ook financieel even wat meer ademruimte.
Escada schreef:Lief van alle berichtjes en adviezen. Ben er nog de hele dag druk mee wat ik nu nog verder wil gaan doen. Het luchtzuigen is een stuk minder/haast gestopt. Hij eet goed, gisteren een stukje gewandeld voor het eerst en even in de wei gegraast aan de hand. Het krom staan en erna mesten blijft. Mest ziet er goed uit zoals altijd. Blijft allemaal maar vreemd.
Gisteren iemand gesproken die op afstand hem wilt 'uitlezen' maar helemaal omdat het via de telefoon gaat geloof ik dat niet zo.
Voor de rest wil ik Eric van de Laarakker nog contacten, proberen zsm een afspraak te maken want er komen kijkers voor mijn trailer omdat ik gewoon echt geen geld meer heb nuen geen antwoorden..... Nog frusterender
Escada schreef:Ooh nee van de kliniek hoor je niks meer. Ik wordt maar steeds naar huis gestuurd, wordt je ook doodmoe van.
Ibd vinden ze een biopt niet betrouwbaar, maar denk dat ze dat eerder zeiden omdat ze het gewoon vergeten waren.
Hij moet nu sowieso eerst herstellen, dan gaat hij terug naar de kliniek en wil ik een glucose test laten doen. Kan ik dat ook uitsluiten