Ervaringen met Regumate

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kimwilliam

Re: Ervaringen met Regumate

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-26 16:24

zelf doe ik het als volgt:
ik heb een spuitje die ik op de fles zet en de hoeveelheid die ze nodig heeft haal ik eruit.
Zelf geef ik het met muesli ik doe de muesli in dr voerbak en spuit het spuitje over het voer leeg en dan eet ze het gelijk op.
Mn merrie is een rustige eter.

door het zo te doen durf ik het ook zonder handschoenen.

garffpamela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-26 16:43

kimwilliam schreef:
zelf doe ik het als volgt:
ik heb een spuitje die ik op de fles zet en de hoeveelheid die ze nodig heeft haal ik eruit.
Zelf geef ik het met muesli ik doe de muesli in dr voerbak en spuit het spuitje over het voer leeg en dan eet ze het gelijk op.
Mn merrie is een rustige eter.

door het zo te doen durf ik het ook zonder handschoenen.

Super, bedankt voor je snelle antwoord.
Omdat het een liter fles is en ik nog een beetje handigheid mis met het in het spuitje krijgen vind ik het nog wel een beetje spannend nog.

Friezenkind

Re: Ervaringen met Regumate

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-26 17:46

Ik bewaar mijn regumate in een doseer fles van Pharma horse. Heb er voor de zekerheid een pedaalemmer zakje omheen dat ik de fles zelf niet aanraak. Heb ooit per ongeluk wat over mijzelf gekieperd toen ik met een spuit wou pakken.

De regumate zelf geef ik door de slobber, die maak ik in een afwasteil en meestal eet ze daar ook uit. Als ze zo weer in de wei staat wilt ze der sobber niet altijd eten, ze wilt dan gelijk de wei weer in als ik klaar ben met haar, dan gooi ik het in de voerbak.