JoliekeDH schreef:Maar goed, punt is dat TS ergens zei dat er van alles geroepen werd maar niemand een plan had hoe het dan af te leren is, en dat zij 1 plan heeft en dat is geluid wegnemen en dan lost het zichzelf op.
Cer schreef:JoliekeDH, dat is níet wat t’s zegt, dat is wat ervan gemaakt wordt..
Ik vind dat demobiliseren zo gek nog niet..
Het filmpje met de ijzers om de voorbenen laat zien dat een paard zichzelf behoorlijk op kan fokken, en als ie daarmee stopt gaat ie om zich heen kijken... veel rustiger dan wanneer ie in een neurotische toestand zit. K zou t wel eerst ik een veilige omgeving testen denk ..
Dat zegt ze wel:
Dorine92 schreef:Heb je dan ook een daadwerkelijk bruikbare tip HOE ik dat hem dan ga afleren? Want iedereen heeft het alleen maar over dat het tijd kost, maar niet HOE dat dan moet ZONDER dat mijn paard kapot gaat. En hee, pling!

dat is de reden dat ik het topic open. Anti stamp sokken zodat ik eraan kan werken zonder dat mijn paard kapot gaat.
Als ik alleen ben staat ie prima
Dorine92 schreef:Ik weet niet hoor maar ik zeg al de hele tijd dat ik mn paard heel wil houden en dat ie dan vanzelf wel stopt. Dan is het probleem weg. Waarom eist toch iedereen hier dat ik hocus pocus erbij haal, gedragstherapeuten ga inschakelen en op 1 of andere vage manier aan het probleem ga "werken". Overigens is "aan het probleem werken, het probleem bij de kern aanpakken" nogal vaag en niemand die deze bewoordingen gebruikt is duidelijk over hoe zij dat dan zouden aanpakken. Oftewel ik moet het bij de kern aanpakken maar geen idee hoe. Dus..
Verbandje-beenbreuk verhaal slaat als een tang op een varken