MightyMike schreef:Wat een vergelijkingen Gini. Ik denk dat niemand het erg zou vinden wanneer stalgenoot de dierenarts gebeld had als er spoed was en het been nog vast zat. Maar dat lees ook ik niet in de post van ts. Ik lees dat de stalgenoot gebeld heeft naar aanleiding van het vastliggen en het daarna zien van de schaafwond. Dan hoef je toch als niet eigenaar geen beslissing te nemen over het paard, dan informeer je de eigenaar of pensionhouder over het voorval en kunnen deze laatste 2 evt een dierenarts in schakelen. Om in jouw vergelijkingen te blijven, dan zou het een persoon kunnen zijn die flauw viel in de supermarkt, maar snel weer bij kwam en dan zelf kan bepalen of hij/zij zich wil laten nakijken door een arts. TS geeft niet meer informatie, afgaande op de info zoals ik en meerdere mensen haar post lezen, is een dierenarts bellen dan raar.
En dan kan je daar dus zeggen dat de stalgenoot een keuze gemaakt heeft die minder efficiënt was en die je zelf niet gemaakt zou hebben.
Oplossing: haar anoniem even goed op haar plaats zetten op Bokt en woest de DA-rekening in haar handen proppen of met haar afspreken dat ze altijd eerst jou moet bellen en dat jij dan de DA belt als je dat nodig vindt. Weer een keuze. Hoe eenvoudig het soms toch kan zijn.