Met angst en beven pakte ik je topic weer op om na een wat langere tijd, om met een brede glimlach om jullie twee deze reactie te schrijven. Jullie zijn toppers . Wat ziet het er veelbelovend uit.
Ik wil eigenlijk morgen naar haar toe, maar het is voor mij 100 km heen en terug. Ik ga dus liever niet alleen dus ben nog dringend opzoek naar iemand die mee gaat! Ik rijd bijna nooit zulke lange stukken dus liever niet in mijn eentje! ik denk dat ik wel iemand vind en anders wilt mijn tante vast wel mee!
Op school zullen ze wel denken... alweer ziek?! al 2 weken achter elkaar haha
franka75
Geplaatst: 02-12-15 02:53
Zo hee wat fijn dat ze alles eruit hebben kunnen halen. Dus er zat wel degelijk wat. Misschien hebben ze de vorige keer het niet kunnen herkennen en is het in die drie jaar zodanig gegroeid dat ze het nu wel herkende. Maar het blijft apart. gefeliciteerd
noviceh
Geplaatst: 02-12-15 10:31
Fijn, dat is goed nieuws!
xxsalinaxx
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-15 12:23
Ik ga vanmiddag naar mirre! foto's en verslag volgen haha!
Ik heb het enorm druk op school dus zat ook daarover nog te twijfelen maar ik denk dat het ook wel even goed is om langs te gaan en even mijn ding te kunnen doen! Ze staat vandaag alweer 8 dagen in de kliniek!
Helaas zijn we toch niet geweest.. Mijn tante kwam stuk later en aangezien het voor ons 100 km is en wij anders terug helemaal vast zouden staan in de file.
Ik hoop morgen te kunnen of haar gewoon vrijdag op te halen! De arts zou mij zo nog bellen dus zo meer info!
(Hopelijk is @genja wel geweest en heeft ze foto's gemaakt!)
Net de arts gesproken en ze mag inderdaad vrijdag/zaterdag hoogstwaarschijnlijk maar huis!!
Ze geneest sneller dan de artsen hadden verwacht en laat alles goed toe! Wat een toppertje! Ik ben trots op haar dat ze zich hier ook gewoon door heen slaat!