Caroline52 schreef:Wat mij betreft leen je geld van je vrienden ofzo maar als ik de som goed heb gemaakt heb je het paard vanaf zijn 2e jaar persoonlijk zo ik het niet
Kunnen handelen om een dier in te slapen als je er misschien nog iets aan
Had kunnen doen voor hetzelfde geld heeft het dier een chipje of ocd op ofzo op een manier die heel makkelijk weg te halen is en dat he het dier gewoon nog als recreatie / leerzaams aan een paar kleine omeisjes kan verkopen?
En als je dat niet "even" kan lenen? Wat als het een ocd of chipje is? Wat voor kosten komen er dan nog bovenop de kosten van de foto's?
Ik vind het mooi dat er hier mensen schrijven die menen te weten dat mensen die slacht zouden begrijpen, "mensen met paarden" ipv paardenmensen zijn. Ik ben overigens beide niet. Ik ben echter wel realistisch. Geld kun je niet toveren en niet iedereen kan geld lenen bij anderen. Dan sta je toch voor een patstelling...
Wat mijn keuze zou zijn kan ik niet zeggen. Ik zou liever wel weten wat er is en heb ook mensen om me heen die me dan zouden helpen financieel, maar ben desalniettemin blij dat ik mijn paard gezond kon verkopen toen ik het financieel niet meer trok. Een keuze die je vaak te laat maakt, want je hoopt hem toch bij je te kunnen houden. En geen makkelijke keuze.
), dan zou ik vallen onder "mensen met koeien".