Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joey2010 schreef:Ik weet zeker datje al heel veel voor je paard hebt gedaan en onderzocht.
Paard geeft duidelijk aan dat hij het "gepluk" meer dan zat is.
Op dit moment voelt hij zich wel beter, dat lees je uit ts haar vorige berichten.
Ik hoop dat Bacardi opknapt en dat de oedeem zich niet verder uitspreid.
joey2010 schreef:De laatste zin heb je mooi verwoord.
En ik weet dat soms de oorzaak niet word gevonden van vele vage klachten, jij bent wel bereid om het via een andere weg te proberen omdat regulieren medicijnen niet gegeven kunnen worden i.v.m de bijwerkingen.
Omdat je op 4 dagen buut geen verandering bij je paard merkt , weet je dat hij zich op dat moment goed voelt zonder pijn..
Op dit moment zou ik zeggen dat hij nog heel wat leven aan zijn dagen mag toevoegen![]()
Alleen nu hopen dat zich de bulten niet gaan dwarsliggen..
Laat af en toe even weten hoe het gaat met Bacardi..
(Trouwens mijn vorige reactie was bedoeld voor Jasmijn en niet gericht tegen jou ts, ik was vergeten haar te quoten)
joey2010 schreef:O nee, ik schrik hier van..
Het is dus letterlijk afwachten tot hij niet meer pijnvrij kan rondlopen.
Veel sterkte ik hoop wel dat hij de zomer nog mag meemaken.
SandraVerl schreef:joey2010 schreef:O nee, ik schrik hier van..
Het is dus letterlijk afwachten tot hij niet meer pijnvrij kan rondlopen.
Veel sterkte ik hoop wel dat hij de zomer nog mag meemaken.
We zitten gelukkig nog heel ver van de eindfase volgens de DA en ik ga enorm mijn best doen om hem zo stabiel mogelijk en pijnvrij te houden.
mirgino schreef:Pffff wat een verhaal ,wat een berg ellende heb jij met je paard zeg....
en diep respect dat je zo voor hem gaat!!![]()
ik heb alleen jouw posts gelezen, die oedemen ken ik van de fries van mijn stalhoudster ,maar deze had lever problemen[ een een hele reeks problemen gehad in zijn leven vanaf veulen]
misschien heb ik er overheen gelezen ,maar is de lever van jouw paard goed?
ik wil je heel veel sterkte en succes wensen met je paard, die een hartjes kol heeft
joey2010 schreef:Gelukkig is de oedeem teruggelopen.
Alleen raar dat hij je zo bij zich wil houden.
Nu puzzelen wat er aan de hand is.
Raar is het wel.
Misschien ook even een himalayasteen ophangen.
Kende ze maar praten..
joey2010 schreef:Ja je krijgt er een raar onderbuik gevoel van.
En zelf herken je aan je paard het beste.
Het is dan echt puzzelen wat je aan het doen bent.
Ik hoop alsnog dat hij gaat verbeteren.
Fijn dat je nog up dates plaatst.
Hij heeft ook geen problemen met zijn spieren? Omdat je verteld dat hij veel ligt en en "lui" lijkt.
geerke schreef:Als hij zo stijf is zou het de moeite waard zijn de schildklierfunctie eens te laten controleren