Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Karoune schreef:Nouvel Het is inderdaad slecht weer. Ik hoop ook voor jou dat het allemaal de goede kant op gaat. Het is wel hoopgevend dat hij al een week niet meer gevallen is. Vind het ook een heel mooi paard en jullie band zal door dit alles ook nog hechter zijn geworden. Jij doet ook echt ontzettend veel voor je paard en ik vind het fijn dat zulke mensen er zijn. Ik heb veel onbegrip in mijn omgeving van mensen die geen paarden hebben en er niks van snappen dat ik me dit zo aantrek.
Karoune schreef:Jet, heb dit ook besproken en volgens mijn dierenarts kunnen ze echt wel heel lang staan omdat ze staand kunnen rusten en hun benen om de beurt op slot kunnen zetten. In de kliniek lag hij wel en ik denk ook dat hij weer gaat liggen zodra hij wat beter kan bewegen. Ik zie dit toch direct aan zijn staart. Hij staat op krullen en dat blijft altijd in de staart zitten. Over 2 uurtjes weer naar hem toe. Duurt me alweer te lang.
Ik ken dat gevoel, hoewel ik momenteel meer mensen om me heen heb die zeggen dat mijn beesten maar boffen met zo'n baasje. En dit laatste geldt ook voor jou en jouw paardenbeest