fargo schreef:Hier iemand die een gelders paard met cushing had, dus ook benen met behang, paard had vaak zeer ernstige mok en de afgelopen 5 jaar meerdere malen per jaar een olifantsbeen. Wat bij hem echt gigantisch maar dan ook gigantisch goed heeft geholpen is het wassen met Classic Badedas.
Toevallig! Dat raadde mijn hoefsmid me ook al aan. Het wordt namelijk ook gebruikt voor mensen met allemaal uiteenlopende huidaandoeningen. Dan ga ik daar de volgende keer ook mee wassen, want betadine is inderdaad nogal heftig (al werkt het wel als een tierelier).
Leonoor, volgens mij theorie zou dat inderdaad moeten werken, maar ja, of mijn theorie klopt
Haha, ik zie alleen nog niet voor me hoe een paard erop zal staan
Nog NOOIT zo'n ontspannen paard gehad dat zo genoot van een aanraking. Je zag echt dat het hem goed deed , dus ik ben heel erg benieuwd naar verder verloop. nogmaals super bedankt aan Ine die zo'n 2 uur file heeft gehad om bij mij te geraken
wat een engel!
En eerst nog eens zijn benen gewassen met betadine en kloofjes en bultjes eens ingesmeerd met creme. Flinke dosis vliegenspray erop.. De benen waren gelukkig nog helemaal schoon! Niet een wondje, op een klein plekje ter grootte van een erwt na 

maar het kan ook met veestiften, met vingerverf of gewoon met houtskool of stoepkrijt.
Ik wist gelukkig al wat van CPL af voordat ik hem kocht, heb mijn tinker ook altijd heel sober moeten voeren, dus ik wist al wat me te wachten stond. Dat scheelt een hoop
Vriendlief heet ook Bart, dus zo houden we ze uit elkaar