Nicky1963 schreef:Ik leef helemaal met jou en Mirre mee.. Arm dier, en arme jij.
Heb je nog contact met Den Hoek gehad?
En ze zeggen wel dat paarden niet kunnen praten, maar ze kunnen ons toch een heleboel vertellen. Als we maar luisteren. En ik denk dat jij heel goed naar Mirre kan luisteren.
Sterkte Salina..
Ja ze kunnen zeker wel 'praten' en precies wat je zegt ik weet wat ze 'zegt' maar niet iedereen zoals mijn vader begrijpt dat. Alhoewel hij het toch steeds meer gaat inzien.
Ja ik heb een berichtje naar de behandelende da gestuurd, ze begreep het en raadde ons nog 300 druppels aan. Die nu toch geen effect hebben, we moesten de druppels ook verhogen voordat ze een eindschuss kreeg, zodat het dunner zou worden. Wij dat gedaan staat ze met een enorm dik been en kan ze niet eens normaal lopen.. Goed spul zeg..
Ik ga me eigen gevoel nu meer volgen, die heeft het altijd goed gehad als het om Mirre gaat.
Bedankt voor je lieve berichtje! Doet me goed!
@Yvank_ ,
Je hebt helemaal gelijk, hoe moeilijk het ook is. Bedankt
We willen echt tot het uiterste gaan, zijn we eigenlijk ook gegaan. We zouden doorgaan zolang Mirre nog door wilde gaan, en dat doet ze niet meer. Dus eigenlijk moeten we eerlijk zijn.
Ik ga van de week met me vader rond de tafel zitten..