Na alle ellende , eindelijk op weg uit de ellende!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:35

Hoe is het met jou Salina ?
Knap je weer een beetje op ?
Ik krijg het gevoel dat jij en Mirre er samen wel klaar mee zijn !
Jullie hebben samen zo veel doorgemaakt en iedere keer weer zo positief.
Maar er komt een moment dat positief zijn niet meer helpt en alle medicijnen en pijnstillers
ook niet meer. Probeer voor jezelf een beslissing te nemen en twijfel dan ook niet meer.
Echt meid je doet het toppie _/-\o_ Heel veel sterkte en beterschap !

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 21:38

@ynskek, daar heb je gelijk in. Konden ze maar praten.. En dankjewel

@silvia58,
Ja dat klopt, ik kan het zelf niet zo goed meer aan, niemand niet en Mirre blijkbaar zelf ook niet. Ik wil haar absoluut niet kwijt maar het is wel beter voor ons allemaal.
Ik zou er echt kapot aan gaan, mijn grootste trots en eerste eigenpaard waar ik een enorme band mee heb. Maarja we mogen niet egoistisch worden en het mag geen lijdensweg voor haar zijn..
Dankjewel voor je lieve reactie!

ynskek
Moderator Algemeen

Re: Na alle ellende , eindelijk op weg uit de ellende!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:40

Dat vraag ik me ook wel eens af... wat als ze konden praten... wat voor verhalen zouden er dan allemaal uit komen

Sterkte en voor je zelf beterschap

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 21:44

Ja idd...

Wat mij betreft gaat het al weer stukken beter! Was vandaag weer paar uurtjes naar school geweest en morgen weer.
Morgen laatste dag dat ik me antibiotica slik dus hopen dat het daarna ook goed blijft gaan.

1 positieve aan mirre, der been ging weer de goede kant op. Vocht kwam eruit. Is nog wel wat dik en gevoelig

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:52

Ik leef helemaal met jou en Mirre mee.. Arm dier, en arme jij.
Heb je nog contact met Den Hoek gehad?
En ze zeggen wel dat paarden niet kunnen praten, maar ze kunnen ons toch een heleboel vertellen. Als we maar luisteren. En ik denk dat jij heel goed naar Mirre kan luisteren.
Sterkte Salina..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:59

Als het vuur in haar ogen geblust is en zij en jij er klaar mee zijn.. Dan is het misschien inderdaad tijd dat ze mag gaan...

Die beslissing kan alleen jij maken en is ontzettend moeilijk.

Maar als leven lijden worden is de dood een verlossing... aan die woorden hield ik mij ook maar vast.

Wat je ook doet heel veel sterkte!

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 22:00

Nicky1963 schreef:
Ik leef helemaal met jou en Mirre mee.. Arm dier, en arme jij.
Heb je nog contact met Den Hoek gehad?
En ze zeggen wel dat paarden niet kunnen praten, maar ze kunnen ons toch een heleboel vertellen. Als we maar luisteren. En ik denk dat jij heel goed naar Mirre kan luisteren.
Sterkte Salina..

Ja ze kunnen zeker wel 'praten' en precies wat je zegt ik weet wat ze 'zegt' maar niet iedereen zoals mijn vader begrijpt dat. Alhoewel hij het toch steeds meer gaat inzien.

Ja ik heb een berichtje naar de behandelende da gestuurd, ze begreep het en raadde ons nog 300 druppels aan. Die nu toch geen effect hebben, we moesten de druppels ook verhogen voordat ze een eindschuss kreeg, zodat het dunner zou worden. Wij dat gedaan staat ze met een enorm dik been en kan ze niet eens normaal lopen.. Goed spul zeg..

Ik ga me eigen gevoel nu meer volgen, die heeft het altijd goed gehad als het om Mirre gaat.
Bedankt voor je lieve berichtje! Doet me goed!

@Yvank_ ,
Je hebt helemaal gelijk, hoe moeilijk het ook is. Bedankt

We willen echt tot het uiterste gaan, zijn we eigenlijk ook gegaan. We zouden doorgaan zolang Mirre nog door wilde gaan, en dat doet ze niet meer. Dus eigenlijk moeten we eerlijk zijn.
Ik ga van de week met me vader rond de tafel zitten..

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:04

ik lees al een tijdje mee en vind het echt knap hoe je met mirre omgaat en hoe je naar haar luistert en kijkt echte vriendschap tussen jullie.
als ik je berichten zo lees heb ik het idee dat je eigenlijk al wel een keuze gemaakt hebt maar het nog niet uit durft te voeren, wat ook erg begrijpelijk is.
ik wens je in ieder geval erg veel sterkte toe in welke beslissing je dan ook maakt.

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 22:15

marlonFloris schreef:
ik lees al een tijdje mee en vind het echt knap hoe je met mirre omgaat en hoe je naar haar luistert en kijkt echte vriendschap tussen jullie.
als ik je berichten zo lees heb ik het idee dat je eigenlijk al wel een keuze gemaakt hebt maar het nog niet uit durft te voeren, wat ook erg begrijpelijk is.
ik wens je in ieder geval erg veel sterkte toe in welke beslissing je dan ook maakt.

Bedankt voor je enorm lieve reactie!!
En je hebt helemaal gelijk, ik weet wat ik moet doen.. Alleen het mijn vader 'overhalen' en het uitvoeren.. Vooral dat laatste , jullie zullen het vast begrijpen maar ik verkrijg het gewoon bijna niet over me hart.. Ookal weet ik dat het goed is.

Ik wil me beste vriendinnetje niet kwijt.. Al zou het wel beter zijn haar, en dat is het belangrijkste dat telt!

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 22:40

Waarschijnlijk ervaar je een heel groot gevoel van opluchting als je gaat uitvoeren wat je eigenlijk al hebt beslist. Volgens mij heeft iedere bokker die meeleest heel veel respect voor jou, met hoe jij hier mee om gaat. Je bent een jeugdige bokker en niet iemand met jaren lange ervaring.
En Mirre is ook nog eens je 1e eigen paard. Maar hoe jong je ook bent je neemt je verantwoordelijkheid en daarom zal je beslissing altijd de juiste zijn _/-\o_

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 06:00

Heel veel sterkte. Echt super wat je voor haar gedaan hebt. De meeste mensen hadden het al lang opgegeven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 08:04

Lieve Salina, ik sluit me aan bij wat silvia58 zegt. Meid wat ben je ontzettend verstandig en verantwoordelijk voor je lieve paard Mirre. Ik heb inderdaad ontzettend veel respect voor je. Ik hoop dat je vader zijn verstand niet laat overheersen door zijn gevoel. Maar ik denk dat jij hem met goede argumenten vast kan overtuigen wat de juiste beslissing voor Mirre is.

Heeft je reguliere da nog iets gezegd over Mirre en haar gesteldheid? Ziet hij er nog heil in?

Een dikke virtuele knuffel voor jou en Mirre.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 08:09

Ik denk dat je het zelf wel weet :(:) sterkte!

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 08:45

Jeetje meis, wat een moeilijke beslissing! :(:)
Ik weet hoe je jezelf voelt, heb een maand geleden die beslissing ook moeten maken. Maar welke beslissing je ook maakt, volg dan altijd je hart ♥

Heel veel sterkte meis! :(:)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 12:00

Ik denk dat jij heel goed weet wat nu het beste is en je zelf onbewust de beslissing al hebt gedaan! Wat je ook beslist, je doet het juiste!

Heel veel sterkte gewenst voor jullie

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 05:41

Ogh jeetje salina.. Wat naar.. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen.. Luister naar je gevoel... Ik heb diep respect voor je.. Sterktr..

Beertje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 08:33

Pffff waarom wil het nou niet gewoon beter gaan! _-:(
Ik gun het jullie zo!

Luister naar je gevoel, dat is de enige raad die ik je kan geven.

Sterkte, wijsheid, een wonder, ik wens het jou en Mirre allemaal toe.
:(:)

Anthemis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 15:13

Jeetje.. silvia58 zegt eigenlijk alles wat ik zou willen zeggen..

Ik gun het jullie zo.. Volg je hart ♥

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 17:00

Jemig wat een enorm lieve reacties allemaal van iedereen.. <3
Dat doet me enorm goed, dank jullie wel!!

Het is nog steeds enorm moeilijk, ze was 2 dagen een zielig hopeloos paardje, maar dan is ze sinds gister weer wat vrolijker.. Ze hinnikt vandaag ook weer voor het eerst na een week(normaal hinnikt ze echt vaak naar mij, de paarden en yvon mijn vriendin/stalgenootje)

Vanaf morgen gaan de paarden weer de wei op, Mirre gaat ook de wei op. Dan halen we onze handen eraf, naja bijna helemaal ze gaat wel der druppels en poeder + voer krijgen maar verder mag ze het proberen zelf op te lossen.

Wordt ze écht ongelukkig ook op de wei, dan is het goed geweest dan mag ze de eeuwige groene weides op en nooit meer pijn lijden.

Den Hoek wil nog 100 druppels erbij hebben, maar dat gaan we voorlopig niet doen want dat kost een vermogen + dat we niet weten of t werkt en we willen eerst dat ze langs komt ipv over de telefoon zeggen wat we moeten geven.

Ze is wel weer wat aangekomen!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 17:09

Verstandig! inderdaad eerst maar het paard in levende lijve bekijken voordat die druppels omhoog gaan.

Wijze beslissing zo! ik ben heel benieuwd hoe het haar zal vergaan...wel weer positief dat ze nu weer op lijkt te knappen.

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 17:31

Elisa2 schreef:
Verstandig! inderdaad eerst maar het paard in levende lijve bekijken voordat die druppels omhoog gaan.

Wijze beslissing zo! ik ben heel benieuwd hoe het haar zal vergaan...wel weer positief dat ze nu weer op lijkt te knappen.

Ja hopen dat het nu een stijgende lijn blijft!!

Hier nog een foto van vanmiddag :

Afbeelding

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:03

ziet er goed uit!

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:09

Hopen dat Den Hoek snel langs kan komen !
Hoe gaat het met jou Salina ?
Ik denk dat het goed is als Mirre morgen weer de wei op gaat en je dan
afwacht hoe het met haar gaat. Geeft misschien weer een beetje rust !
Sterkte Y;(

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 19:09

silvia58 schreef:
Hopen dat Den Hoek snel langs kan komen !
Hoe gaat het met jou Salina ?
Ik denk dat het goed is als Mirre morgen weer de wei op gaat en je dan
afwacht hoe het met haar gaat. Geeft misschien weer een beetje rust !
Sterkte Y;(

Ja ik ben benieuwd of ze nog een afspraak maken, om hier heen te komen want duurt allemaal wel erg lang.

Ja ik denk ook het goed is om haar weer op de wei te gooien, dan kan ze paard zijn en kan de natuur zelf helpen oplossen als dat nog kan!

Met mij gaat het goed! Ben weer fit!
Al is mijn hoofd 1 grote bende die langzaam weer tot rust komt, en wat je zegt als ze de wei op gaat zal ik vast meer rust krijgen!

Toch mis ik dit enorm hoor :

foto 1
foto 2

Ik rijd op het moment wel paarden (dressuur/springen en mag af en toe westernpaarden rijden)
Maar het is niet me eigen lieve paardje daar rijd je natuurlijk het liefst op!
Wie weet.. Als wonderen bestaan..

BAStable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 19:24

Dikke knuffel voor jullie...!!
*kruipt terug in de stille-meelees-modus*