Heb hiervoor Marstall gevoerd. De Naturel vond ze 3 weken lekker, daarna wilde ze het niet meer. De Symphonie at ze 4 weken maar daarna ook niet meer. De Freizeit is 1 hele zak goed gegaan en was het daarna ook niet meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caballos schreef:De boterham was al "speciaal" heb er gisteren een beetje honing op uit gesmeerd..... Ik krijg het nog net naar binnen gepropt iig. Zal eens kijken naar iets "speciaals" misschien dat handje mueslie....
Ze neemt het aan uit beleefdheid volgens mij, ze heeft wel altijd al een uitgesproken spaak gehad, 't is geen vuilnisbakkie zoals onze andere (passie voor eten haha).
Wat mij al een tijd opvalt, maar misschien weten jullie dat, is dat het lijkt (ook al voor start prascend) dat ze zich in de ochtend altijd beter voelt als in de avond......... Ze is dan wat frisser, vrolijker. Ook als we in de ochtend wat doen gaat dit haar beter af als in de avond, lijkt. Ook nu ze alleen de nacht op stal staan is dit hetzelfde?
Iemand een idee?
Op dit moment vind ik haar ook wat somberder.
Pandora2 schreef:@maris ik heb een jaar ongeveer de CushX van Hilton Herbs ( ook op basis van monnikspeper) gegeven ( zonder medicatie erbij ), verharen deed ze inderdaad wel goed maar zoals je zegt de acth gaat er niet van omlaag...