Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wilmatj schreef:update
Gister de dag na de behandeling verbaasde ik me weer flink!
Shir leek gewoon weer vol lucht binnen te krijgen. De terugslag bij der buik was er nog maar haar neus deed weer normaal!
Wat was ik daar blij mee zeg.
Ik had het er over met een stal genoot en nu vraag ik me af of ze weer zoals de vorige keer flink vooruit gaan en daarna een terugslag.
Vandaag is ze weer ietsje benauwd. Maar andere veranderingen die ik zie is dat ze weer voluit hinnikt in plaats van een half hinnikje. Ook heeft ze weer looplust. Ze rent weer in de wei zonder binnen 2 meter half neer te vallen.
marietje1000 schreef:Wat is jouw fundament dan? Volgens mij is het slechts een ongezouten mening. TS heeft het reguliere circuit doorlopen zonder resultaat. Bij mij gaat het paard vooruit.
russel schreef:Het resterende niet stukken weefsel kan je alleen in kwaliteit goed houden door dagelijks beweging te geven en te zorgen dat het paard dus de achterste longweefsel bereikt, dus een hele volle ademhaling heeft en dat kan door dagelijks 10 minuten aan de longe te laten stappen, draven en galopperen.
En paard dat alleen buiten staat, krijgt niet die ademhaling en gebruikt de achterste luchtwegen niet waardoor die niet voldoende zuurstof krijgen en dus inderdaad in kwaliteit achter uit kunnen gaan....
Daar helpen 3 dure bioresonantie bezoekjes niet aan mee.....
Jannepauli schreef:Is COPD werkelijk vastgesteld of wordt er nu alleen maar gegokt?
Ik vind het raar dat de TS op haar facebookpagina onlangs schreef ( in juni daaromtrent) dat het paard in 'top conditie' was -- dat bericht en foto zijn overigens nu weer verdwenen..
Rare zaak.. en wat ik wel heel erg fout vind is dat marietje1000 nu zegt: " .. En aangezien TS 2 keuzes heeft, in laten slapen of doorgaan met bioresonantie .."
Het is marietje1000 of anders niks? Jij durft zeg!
demo_love schreef:Mindim schreef:Nou nou demo-love, ik neem aan dat jij daar wel alles van weet?
Ja as a matter of fact... Mijn paard heeft namelijk óók baat gehad bij bioresonantie, na één behandeling al zelfs. Is ze nu beter? Nee. Maar ze is wel weer gelukkig en dat is ze sinds mei niet meer geweest.
demo_love schreef:Jannepauli schreef:Is COPD werkelijk vastgesteld of wordt er nu alleen maar gegokt?
Ik vind het raar dat de TS op haar facebookpagina onlangs schreef ( in juni daaromtrent) dat het paard in 'top conditie' was -- dat bericht en foto zijn overigens nu weer verdwenen..
Rare zaak.. en wat ik wel heel erg fout vind is dat marietje1000 nu zegt: " .. En aangezien TS 2 keuzes heeft, in laten slapen of doorgaan met bioresonantie .."
Het is marietje1000 of anders niks? Jij durft zeg!
Zo! Weet jij ook hoe het is om maanden lang met een ziek paard rond te sjouwen en niemand te vinden die het paard kan helpen?? Volgens mij niet en anders had hij zeker allang een spuitje gehad. Vind je het gek dat mensen hopen dat een alternatieve route het laatste redmiddel kan zijn? Je kunt het geloven of je kunt het niet geloven, maar als je van te voren al zegt dat het onzin is, help je daar je paard niet mee.
Ik vind het juist knap van de TS dat ze nog een laatste weg kiest om haar paard van de dood te redden. Inslapen kan altijd nog, het paard weer gezond zien rondspringen dan niet meer.
demo_love schreef:Mindim schreef:Nou nou demo-love, ik neem aan dat jij daar wel alles van weet?
Ja as a matter of fact... Mijn paard heeft namelijk óók baat gehad bij bioresonantie, na één behandeling al zelfs. Is ze nu beter? Nee. Maar ze is wel weer gelukkig en dat is ze sinds mei niet meer geweest.
Babootje schreef:Marietje, als de pony duidelijk opknapt van de behandeling (zoals ik uit de post van TS mag aannemen) zou het dan niet beter zijn wat meer frequent zo'n behandeling te doen, of heeft dat met Bioresonantie geen zin?
russel schreef:Het resterende niet stukken weefsel kan je alleen in kwaliteit goed houden door dagelijks beweging te geven en te zorgen dat het paard dus de achterste longweefsel bereikt, dus een hele volle ademhaling heeft en dat kan door dagelijks 10 minuten aan de longe te laten stappen, draven en galopperen.
En paard dat alleen buiten staat, krijgt niet die ademhaling en gebruikt de achterste luchtwegen niet waardoor die niet voldoende zuurstof krijgen en dus inderdaad in kwaliteit achter uit kunnen gaan....
Daar helpen 3 dure bioresonantie bezoekjes niet aan mee.....