Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Barvrouwke schreef:Schraal houden staat verder los van het geven van de juiste hoeveelheden mineralen/vitamines.
Ik heb vorig jaar een veulen met groeischijfonsteking gehad. Ook het een en ander via bokt teweten
gekomen. En tegenstrijdig advies van 2 da's. Uiteindelijk heb ik het gehouden bij oa. vitamine AD3 injectie's
en een kuur met equistro haemolytan. De Pavo podo care zal ik dus zeker mee door gaan.
Natuurlijk is groeischijfontsteking wat anders als OC, maar het gaat beide uiteindelijk wel erom om de
botkwaliteit te ondersteunen.
resptect voor alles wat je voor je paardje doet (en hebt gedaan). Het is een geweldig, leuk, en mooi droppie. Ben blij dat hij nu op een nieuwe plek staat en er een vriendje heeft. Ik hoop dat de klachten in de loop der tijd zullen verminderen en dat voor jullie beiden "alles op z'n pootjes" terechtkomt!! Tafje schreef:Ik heb net alle 12 pagina's doorgeworsteld.. TS:resptect voor alles wat je voor je paardje doet (en hebt gedaan). Het is een geweldig, leuk, en mooi droppie. Ben blij dat hij nu op een nieuwe plek staat en er een vriendje heeft. Ik hoop dat de klachten in de loop der tijd zullen verminderen en dat voor jullie beiden "alles op z'n pootjes" terechtkomt!!
Ik ben ook ontzettend blij met zn nieuwe plek, ze zorgen echt voor hem alsof het een van hun eigen paarden is. Ik vind het vreselijk dat het zo ver weg is maar alles in de buurt was minder goed als hier. Ik geloof echt dat hij op dit adres de beste kans maakt! En daarbij ben ik heel erg blij dat hij het zo goed kan vinden met het andere veulen, ze zijn echt vriendjes geworden en dat gunde ik hem zo! Ik kan niet wachten tot ze lekker het gras op mogen, lijkt me zo heerlijk voor hem!terpentijn schreef:@ mensen zoals @Lepy: lees nou eens eerst voor je iets gaat uitblaten heel zo een topic door, ipv zomaar uit het niets iets te gaan roepen: het paard IS al op de foto gezet, het is al bekend wat er aan de hand is.
Ik erger me sowieso de laatste tijd behoorlijk aan figuren die maar wat roepen in topics terwijl ze de moeite niet eens nemen om de voorgaande geschiedenis door te nemen.
Je bent of wel of niet geinteresseerd.
Zo niet: reageer dan niet.Zo wel: zou je de moeite kunnen nemen om eea door te nemen en je zodoende een beeld of mening te vormen
Ook ik hou liever mijn hoofd dan iets onzinnigs te gaan roepen, over iets waarvan ik de voorgeschiedenis niet weet. Of minstens gelezen heb.

) Hij is echt helemaal gek op de andere jaarling, daar ben ik ontzettend blij om!
Er heeft een goede smid naar gekeken en die heeft hem achter iets binnendoor gezet, vooral rechts zodat hij wat makkelijker loopt. Ook heb ik de foto's nogmaals door een andere kliniek laten bekijken en ook die zeiden dat ik moest afwachten en met een maand of 13 opnieuw op de foto.
een veulen/jaarling hoort, vooral met die kou de afgelopen maanden, gewoon onbeperkt ruwvoer te hebben met het bijbehorende gevulde buikje... ben ik de enige die dit mist?