twinkle,ja lyme heb ik ook al geopperd,omdat ze ook wel eens teken hebben...en idd onderkend bij zowel mens als dier...maar bloedarmoede hoort echt bij het AIHA,uitleg staat ergens hiervoor...
ik ben nu ook pas met het (blinde,laatste redmiddel) behandelplan begonnen van Utrecht,omdat ik eerst die ab wilde uitproberen voor het geval dat er idd ergens nog een bacterie rondzwerft en toch raar dat de waardes nu omhoog gaan,maar ik ben bezig voor een grafiekje voor overzicht...haar nierwaardes zijn nu goed
,waar dit alles ooit mee begonnen is
leverwaardes nog niet en glucose is nu ook hoger,.....
en de coombtest die zij als eerste bekend hier dubbel positief was, was ook negatief nu,dus haar lichaam is wel herstellende....maar ja als die bloedarmoede blijft he....
Er zit gewoon een rare theorie in mijn hoofd en die ben ik nog aan het uitwerken....antwoord zullen we misschien nooit krijgen op medisch vlak,maar gevoelsmatig ga ik dit uitwerken.....en er iets mee doen....
Maar dan nog he aan die niersteen is niets te doen en als dat dier daar ligt met nierkolieken,laat je haar ook niet lijden...maar er is een chinese kruid die daar voor schijnt te helpen en t vergruist,zowel Rene als ik hebben zo iets ....go for it....de doktoren kunnen niets....
Maar met veel alternatieve middelen staat,niet gebruiken bij auto-imuun gerelateerde ziektes...
dus ben nu alles stapje voor stapje aan t proberen en kijk hoe Desert reageert, indien terugslag stoppen...en ja op mijn gevoel
We komen er wel,of niet,maar dan hebben we er werkelijk alles aan gedaan......
pfft had inmiddels een hele nieuwe kudde kunnen aanschaffen
maar ik ben nog niet uit geleerd van Desert dus ga er voor de 1000% voor........