opisop_shop schreef:Ben nog niet uit over het voer dat ik ga geven, heb van een kennis een tip gekregen voor vitaminesupplement maar die vond ik wel vrij prijzig en het is natuurlijk handiger om een koek te voeren (iedere dag zo iets uit de hand kunnen geven ipv poeder ofzo mengen met voer) maar de koeken ben ik geen voorstander van. Denk dat ik de subli zonder eerst eens ga mengen met een ander voer om zo het gemiddelde mineralengehalte wat op te krikken per voerbeurt.
Marstall heeft ook weideriegel koeken, volgens mij zit daar een stuk minder suiker in dan de pavo koeken. Misschien een ideeetje? Ik zelf voer Marstall Force bij, dat zijn kleine korreltjes. Kan je ook uit de hand voeren.
xxdebbbb schreef:iemand weleens een eczemer onder de vliegendeken van anky gezet? is met de tentenkamp van hypo in de aanbieding.. ik wou voor de rambo gaan maar was wel nieuwsgierig of mensen hier enige ervaring mee hebben
Vliegendeken is niet hetzelfde als eczeemdeken. In de vliegendeken zitten mazen waar de knutten doorheen kunnen steken