Reading en Healing

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heavenley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:42

@ KUGGER bedankt voor je gratis consult!!!verder zal ik geen commetaar geven!!!
Kuggur schreef:
heavenley schreef:
hallo,ik ben opzoek naar iemand die toch voor mij een fotoreading wil doen uiteraard tegen de laagste prijs of zelfs gratis
we hebben hier een maffe pony staan die denk hele verrassende dingen kan vertellen wie wil deze uitdaging aan..ze zeggen dat dit paard nooit een eerlijk leven zal krijgen en het beste is dat we hem aflaten maken..maar daar pas ik nog even voor er zit nog een heeeeeeeeeeel verhaal achter wie helpt mij om dit beestje een beter leven te geven graag pb foto heb ik

Ik ben zo getalenteerd dat ik niet eens een foto nodig heb; Ik tap via je post in het energieveld van dit paard in, je weet wel omdat alles met elkaar in connectie staat en zo.
Daar komtie:
Ah, dit paard is er niet van gediend geread te worden, en vind telepathie een grove inbreuk op zijn privacy.
Oh ja, geen zorgen, het was gratis.

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 22:35

heavenley schreef:
wat een vervelend topic over meningen enzo...laat iedereen in zijn waarde...ik ga wel via een ander iemand opzoek die me serieus zou willen helpen...
voor de mensen die serieus zijn het gaat om een ander paardje en niet om mijn eigen paardje...
(dit paard heeft geen medisch probleem maar een geestelijk probleem)

Mee eens, alles wordt maar als onzin beschouwd en beschreven en dit is zo niet eens een interessant topic meer.
Het zou interessanter zijn als er allemaal readers en healers en zitten en andere mensen kunnen helpen en informeren.

lailapri

Re: [Centraal] Reading en Healing

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 23:45

Misschien een andere opzet? Een betere OP en een handleiding van hoe en wat je het voor je ziet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 00:44

grietje14 schreef:
heavenley schreef:
wat een vervelend topic over meningen enzo...laat iedereen in zijn waarde...ik ga wel via een ander iemand opzoek die me serieus zou willen helpen...
voor de mensen die serieus zijn het gaat om een ander paardje en niet om mijn eigen paardje...

Mee eens, alles wordt maar als onzin beschouwd en beschreven en dit is zo niet eens een interessant topic meer.
Het zou interessanter zijn als er allemaal readers en healers en zitten en andere mensen kunnen helpen en informeren.

Ja maar wat moet je dan doen als die readers en healers allemaal wat anders zeggen over de pony van heavenley?? Stel nou dat ReaderA zegt dat hij het aan zijn hoefjes heeft en ReaderB zegt dat hij kwade herinneringen heeft die hem dwars zitten en ga zo nog maar even door. Hoe moet dat dan? Ik denk dat wij met onze readingen al het meeste boven tafel hebben gehaald dat voor Heavenly van belang kan zijn. Maar eigenlijk horen geestelijke problemen niet op Medisch thuis, maar op het subforum over gedrag e.d.

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 01:13

grietje14 schreef:

Dat komt omdat dit onderwerp verkeerdelijk onder 'medisch' staat, en de overgrote meerderheid van de lezers dus kritisch genoeg zijn om in te zien dat reading of healing niets met medisch advies te maken heeft.

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 01:18

heavenley schreef:

Nog maar eens een hint dat dit soort dingen niet onder medisch horen..

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 08:37

Misschien een psycholoog voor paarden vragen (oftewel gedragstherapeut)?

heavenley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 11:03

Beste meiden, ik weet genoeg over paarden om met dit probleem om te gaan.. dde dierenarts kan alleen rustmedicatie voorschrijven. Verder niets!.daarom vertel ik verder weinig over dit beestje met een heeeeel verhaal eraan vast... Wel mijn gevoel is bevestigd aldoor verschillende verhalen en dat we toch op de goede weg zitten... Dus ik ga het meisje en paard verder helpen.. Dierenarts was er gisteren en was verbaast over het resultaat zijn gedrag..

heavenley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 11:04

lailapri schreef:
Misschien een psycholoog voor paarden vragen (oftewel gedragstherapeut)?

Dat zou ik idd kunnen proberen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 13:14

Tjonge, je bent wel echt een believer.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 13:20

Gedragsproblemen zijn toch ook geen dingen die je je DA laat oplossen? Als je haar gedragsproblemen bij omgang en gedrag neerzet zijn er vast mensen die je super goede tips kunnen in de omgang. Ga lekker grondwerken en trainen met haar vanaf de grond. Krijg je vast een super tof paard voor terug!

heavenley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 13:26

troi schreef:
Gedragsproblemen zijn toch ook geen dingen die je je DA laat oplossen? Als je haar gedragsproblemen bij omgang en gedrag neerzet zijn er vast mensen die je super goede tips kunnen in de omgang. Ga lekker grondwerken en trainen met haar vanaf de grond. Krijg je vast een super tof paard voor terug!

Daar zijn we mee bezig en dat gaat prima... We hebben al zoveel be
reikt...

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 14:08

Te gek! Wta is dan eigenlijk je reden om ook een reader te vragen?

heavenley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 14:48

Hij is ooit in handen geweest voordat wij m kochten want zijn haar is geknipt achter zijn oren en zijn staart ook wij konden toen we hem hadden echt niet aanraken ook is hij gekarteerd waarom is dat gedaan... Wij proberen al zoveel om m een goed leven te geven

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 14:51

Dat doe je nu toch? Je zorgt voor hem probeert hem zo goed mogelijk op te voeden? Beetje zelfvertrouwen hoor!

heavenley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:06

troi schreef:
Dat doe je nu toch? Je zorgt voor hem probeert hem zo goed mogelijk op te voeden? Beetje zelfvertrouwen hoor!

Hihihi dat zit wel goed hoor...

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:11

:D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:14

Gedragstherapeut heb je meer aan, geen glazen bol kijker. Maar iemand die praktisch en kritisch kijkt naar zowel gedrag paard en gedrag baas. Ik vond dat erg leerzaam! :)
Een paard is alleen bewust van het hier en nu, ervaringen uit het verleden kunnen wel geprikkeld getriggerd worden maar is immers lang niet zo bewust als dat bij een mens.
Daarom snap ik healing ook niet, paarden zijn niet echt bewust met zichzelf bezig. Die leven gewoon en overleven en denken echt niet na over het waarom.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:40

Tja Neon dat denken wij... de echte reader weet wel beter. :+

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 00:48

Kan dit topic eigenlijk niet beter naar de huiskamer verplaatst worden dan?
Of idd in een subforum?
En dat in de openingspost dan wat meer info komt te staan door een healer?
Maar wat moet dan worden of klets of informatietopic of beide.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 01:00

Ik denk dat dat idd het verstandigste zou zijn, dan krijg je vermoedelijk ook de posters waar je naar op zoek bent.

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 01:01

Ja, want healers kunnen wel wat verhelpen, maar niet zoals een dierenarts doet.
Maar als paarden kunnen wel gedachten naar healers toe sturen wat het beste voor
hun is, beter dan de dierenarts zegt. Want de experts op het gebied van paarden zijn immers paarden.
Het zou wel mooi zijn als dierenartsen en healers samenwerkten, dan zou dit topic hier wel thuis horen.

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 01:19

grietje14 schreef:
Maar als paarden kunnen wel gedachten naar healers toe sturen wat het beste voor
hun is, beter dan de dierenarts zegt. Want de experts op het gebied van paarden zijn immers paarden.

Dierenartsen zullen echt niet samenwerken met healers hoor, zieke paarden horen bij een dierenarts. Als paarden altijd zo goed wisten wat goed voor ze was dan zouden ze een hele hoop dingen niet doen. Denk maar aan taxus eten bijvoorbeeld. Een paard is ook geen medisch expert, of bedoel je het anders?
De dierenarts komt altijd als de eigenaar er om vraagt en niet als het paard even een berichtje doet, een eigenaar heeft daar ook geen reader voor nodig en is zelf wel capabel genoeg om een dierenarts te bellen als dat paard laat merken dat het ziek is. Of ook zomaar de enting bijv, een paard gaat ook geen hoefsmid bellen.

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 01:25

Als een paard ziek is, dan weet een paard zelf heel goed wat hij nodig heeft.
Wel jammer dat dierenartsen dat niet zullen gaan doen, want kan veel opleveren.
Tuurlijk kan een eigenaar zo ook wel zien of zijn of haar paard gezond is of niet, daar heb je heus niet perse een reader of healer voor nodig.
Met dat paarden expert zijn op het gebied van paarden bedoel ik min of meer dat paarden weten hoe je met ze om moet gaan, zij weten wat ze nodig hebben als ze ziek zijn.

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 01:32

papagroom schreef:
nou zeg je dat wel..van dat hoefsmid bellen,,,,,maar t zou me niets verbazen hoor....ik verloor laatst mn mobieltje tijdens het uitmesten....en een uur later stond er een pizzascooter voor de deur....met een wortel pizza.....die had ik zelf echt niet besteld hoor....

Kon dat paard het weer niet laten die pizzaboer te bellen? Zo had ik hier laatst een hele juwelier met allemaal kraaltjes, mijn merrie wou weer eens leuk zijn en een ketting met kraaltjes om haar nek. Gevolg was wel dat ze er over is gestruikeld. Gelukkig is dat goed afgelopen.