Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bojangles schreef:Ik ga straks even op pad voor een aantal boodschappen tassen en plastic bakjes!
Ik heb besloten dat ik het mezelf makkelijker ga maken (en ook voor anderen als ik weg ben) en ga alle porties hooi en voer voor de dag al klaar zetten in tassen en bakjes
Ik ben echt 5x op een dag bezig met het meten en wegen..... Zo ben ik even 1x bezig, maar kan ik het op het juiste tijdstip zo aan m'n paardje (laten) geven.
kara schreef:Mijn mest ook normaal, heel soms is het droog, alsof hij te weinig heeft gedronken.
Blij te horen dat het weer beter gaat met whizz.
Equimotion schreef:Kelly_ann schreef:Hangweegschaal zoeken en dan van die blauwe IKEA tassen gebruiken. Zo kan je ook makkelijk porties klaarzetten.
In Zweden, waar ik heb gewerkt was het op verschillende stallen gebruikelijk het hooi te wegen.
Een unster en een ikea tas inderdaad
(foto made by Karin)
Amelii schreef:Geven jullie soms spelt? Ik probeer namelijk het krachtvoer wat te vermijden.. Eros is nu 's morgens al een klein bommetje ('s middags gelukkig minder), hij waarschuwt ons wel mooi met hoog geluidje van 'baas ik wil gaaaaaaaaaan!'.
En iemand ervaring met grasvlokken? Wij zijn nogal huiverig als het op pulp aankomt en willen hem toch iets vochtig voer geven zodat zijn mest toch mooi blijft tijdens zijn stalperiode.