Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HolyPope schreef:Dit is eindelijk een opluchting voor mij.... En waarschijnlijk ook voor lady !!
Maar geef haar alsjeblieft tot dan pijnstillers.
Bedankt, ook in de naam van lady.....
appiesjappie schreef:Dat ik online ben geweest klopt maar ik kan niet uitgebreid op mijn werk gaan reageren op alle antwoorden die zijn geweest. Jullie moeten ook weten dat ik niet alles ga lezen wat ik word alleen kwader en kwader. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt dat een paard word ingeslapen of dat het moet gebeuren.. ik weet helemaal niet hoe het paardenfonds werkt omdat ik dit nog nooit heb mee gemaakt. Ik moet alles maar lezen van jullie. En ik geloof gewoon misschien gewoon te gauw. Daar kan ik niks aan doen. Als je nog nooit zoiets hebt mee gemaakt ga je er vanuit dat de dierenarts en het paardenfonds de juiste info geeft. en mensen reageer aub niet zo bot als je niet weet wat ondertussen gebeurd wacht op een reactie van mij voordat er weer wilde verhalen in de ronte gaan. Je mag van mij aid bellen. Maakt mij niet uit. Er lopen nog meer paarden maar van andere eigenaren in de wei ernaast. De paarden hebben echt geen slecht leven. een stal waar zelf op kunnen gaan staan wanneer ze maar willen inde wei precies hetzelfde verhaal. Je kunt niet van buitenaf of als je de paarden en de wei en de stal nog nooit hebt gezien niet zeggen dat ze een slecht leven hebben.