Paard bovenbeen zwaar gekneusd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:46

Dit is eindelijk een opluchting voor mij.... En waarschijnlijk ook voor lady !!

Maar geef haar alsjeblieft tot dan pijnstillers.

Bedankt, ook in de naam van lady.....

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 17:49

Dat ik online ben geweest klopt maar ik kan niet uitgebreid op mijn werk gaan reageren op alle antwoorden die zijn geweest. Jullie moeten ook weten dat ik niet alles ga lezen wat ik word alleen kwader en kwader. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt dat een paard word ingeslapen of dat het moet gebeuren.. ik weet helemaal niet hoe het paardenfonds werkt omdat ik dit nog nooit heb mee gemaakt. Ik moet alles maar lezen van jullie. En ik geloof gewoon misschien gewoon te gauw. Daar kan ik niks aan doen. Als je nog nooit zoiets hebt mee gemaakt ga je er vanuit dat de dierenarts en het paardenfonds de juiste info geeft. en mensen reageer aub niet zo bot als je niet weet wat ondertussen gebeurd wacht op een reactie van mij voordat er weer wilde verhalen in de ronte gaan. Je mag van mij aid bellen. Maakt mij niet uit. Er lopen nog meer paarden maar van andere eigenaren in de wei ernaast. De paarden hebben echt geen slecht leven. een stal waar zelf op kunnen gaan staan wanneer ze maar willen inde wei precies hetzelfde verhaal. Je kunt niet van buitenaf of als je de paarden en de wei en de stal nog nooit hebt gezien niet zeggen dat ze een slecht leven hebben.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 17:49

HolyPope schreef:
Dit is eindelijk een opluchting voor mij.... En waarschijnlijk ook voor lady !!

Maar geef haar alsjeblieft tot dan pijnstillers.

Bedankt, ook in de naam van lady.....

Dat kirjgt ze al en het komt echt niet door alle beschuldigingen tegen mij maar om de verhalen van het paardenfonds. Ik vondhet echt super verveldend al die beschuldigingen

Jolliegirl

Re: Paard bovenbeen zwaar gekneusd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:54

Wat fijn voor dit paard!

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:55

Is toch nog lief van ts :o .
Wens je veel sterkte morgen ts.
En ik denk dat je later op een goede beslissing mag terug kijken.Later denk je
En dan zul je zeggen ik heb echt het juiste besluit voor Lady genomen. ;(
Veel sterkte morgen meid.ook van ons thuisfront we zullen morgen aan jou denken en aan lady bij ons thuis.
Wens je onwijs veel sterkte.

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:58

appiesjappie schreef:
Dat ik online ben geweest klopt maar ik kan niet uitgebreid op mijn werk gaan reageren op alle antwoorden die zijn geweest. Jullie moeten ook weten dat ik niet alles ga lezen wat ik word alleen kwader en kwader. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt dat een paard word ingeslapen of dat het moet gebeuren.. ik weet helemaal niet hoe het paardenfonds werkt omdat ik dit nog nooit heb mee gemaakt. Ik moet alles maar lezen van jullie. En ik geloof gewoon misschien gewoon te gauw. Daar kan ik niks aan doen. Als je nog nooit zoiets hebt mee gemaakt ga je er vanuit dat de dierenarts en het paardenfonds de juiste info geeft. en mensen reageer aub niet zo bot als je niet weet wat ondertussen gebeurd wacht op een reactie van mij voordat er weer wilde verhalen in de ronte gaan. Je mag van mij aid bellen. Maakt mij niet uit. Er lopen nog meer paarden maar van andere eigenaren in de wei ernaast. De paarden hebben echt geen slecht leven. een stal waar zelf op kunnen gaan staan wanneer ze maar willen inde wei precies hetzelfde verhaal. Je kunt niet van buitenaf of als je de paarden en de wei en de stal nog nooit hebt gezien niet zeggen dat ze een slecht leven hebben.

Het zijn allemaal emotionele, begrijpelijke reacties die ik heb gelezen.
Je hebt gelijk dat we niet te snel moeten oordelen. Maar zelfs ik, man 1.95 groot zit zelfs met tranen in m'n ogen.
Hier op bokt zitten allemaal mensen die echt van paarden houden.
En Lady krijgt in ieder geval een plekje in de paarden hemel.

ola42

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:16

Fijn hoor TS dat je hebt besloten om Lady in te laten slapen, ik wens je veel sterkte!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:31

goed zo TS, veel sterkte

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:37

Een goeie actie ts, blijf het alleen een beetje vreemd vinden dat je dit doet terwijl je niet wat er aan de hand is?

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:43

wat er allemaal speelt weet ik niet precies maar dat je nu eeen beslissing neemt die heel moeilijk vind ik goed van je. ik wens je alle sterkte en inderdaar wij kunnen niet weten wat er allemaal gebeurd daar als we het niet zien. ik zou zelf ook nooit zeggen dat een paard geen leven heeft als ik het niet zelf zie. Tis allemaal heel vervelend ook voor lady mjaar gelukkig heeft ze dan geen pijn meer. :(:)

rutting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:46

ts sterkte morgen weet wat het is heb het zelf meegemaakt en gisteren heeft mijn nicht haar paard moeten laten gaan ook laten inslapen zware koliek aanval de darmen waren zo ernstig verdraaid dat het paard geopereert moest worden, maar dat redde het paard niet meer om zover na de kliniek te rijden ze was niet meer te redden bij deze rust zacht salsa en odessa en niet te vergeten lady gr sandy sterkte meid

rutting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:51

ps odessa was mijn hannoveraan 10 jaar geleden laten inslapen ivm zware atrosse,gr sandy

Leppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:58

Ik heb het topic met vele emoties gevolgd en ik kan niet zeggen dat de paardenliefhebbers hier net zo goed mensen begrijpen en liefhebben zoals ze paarden begrijpen en liefhebben.

Heel veel sterkte!

PS: zit nu zelf ook te janken :'(

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:07

Een heel verstandig besluit die je genomen hebt TS!
Voor Lady ben ik alleen maar heel erg blij dat er een einde aan haar lijden komt. Hoe dan ook begrijp ons allemaal ook, onze reacties waren emotioneel maar uit een goed hart. Ik was ook wanhopig en had het gevoel dat ik niet tot je door kon dringen. Maar ik ben heel blij dat je de knoop hebt doorgehakt en een wijs besluit genomen hebt. Heel veel sterkte voor de aankomende moeilijke dag.

romeorowan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:57

Ik heb respect voor TS dat ze toch weer in dit topic verschijnt (ik weet niet of ik zo dapper zou zijn) en dan ook nog met de enige juiste beslissing die ze kan nemen.
Heel veel sterkte morgen.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 21:00

Dat is mooi dat ze toch niet weggaat en bij jou blijft en dat je toch haar laat inslapen.

Sterkte bij deze gebeurtenis, je paard zal opgelucht zijn als het eenmaal naar de eeuwige groene velden vertrekt.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 21:09

neeej natuurlijk niet ja naturlijk krijgen we dat weer. Kan beter niks meer zeggen hier!!! Alles wordt toch tegen mij gebruikt. Jullie geloven niet dat ik haar laat in slapen. Nu doe ik het weer omdat ik een boete krijg. Neee ik doe het ook voor Lady!!! Omdat ik al jullie verhalen heb gelezen. omdat ik niet beter wist had ik het paardenfonds ingeschakeld.... Dankzij jullie advies ben ik er nog weer over na gaan denken en gaan overleggen met de dierenarts. Maar omdat Marion mij niet geloofd probeer ik haar zo ook nog eens te overtuigen over het vervoeren

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 21:11

Heb ik ts toch al verteld een paard dat niet kan staan mag je volgens de wet niet vervoeren.
Maar goed ze laat haar inslapen,is ze verlost van de pijn,sterkte ts.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 21:11

dankjewel haffie83

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 21:16

laat je nu niet meer op de kast jagen, je doet het nu zoals het hoort [ vind ik ] en laat het paard niet langer lijden.
heel veel sterkte !

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 21:28

wat een triest topic is dit geworden..... :\
TS vind ik best dapper om na al die vreselijke reacties toch nog op haar eerdere besluit terug te komen.
Kom op meiden......Als je geen ervaring hebt en het niet weet en misschien geen mensen om je heen die je wijzer maken.......
Ik vind dit allemaal erg triest....voor TS maar ook voor Lady :(:)

TS, ik wens je heel erg veel sterkte morgen, leuk is anders he?

En voor alle andere bokkers........is het dan nooit eens genoeg geweest?
Ik heb mensen wel eens ergere dingen met hun trouwe paard zien doen alleen hadden die het lef niet dit eerlijk te vertellen, en al helemaal niet op bokt.
Op bokt beweren alles voor hun beessie te doen....maar ondertussen :(
De paardenwereld is niet altijd een leuke wereld en dat is rot zat voor de liefhebbers.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 21:30

Als je een echte liefhebber ben dan zorg voor een spaar potje voor onverwachte kosten.

rutting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 21:36

anouska en marion nu is het genoeg ze heeft er al zoveel verdriet van het is al zo,n moeilijke beslissing,ts ik leef met je mee ik weet hoe moeilijk het is, hoop dat jezelf nooit zo,n beslissing hoeft te nemen marion en anouska laat ts nu maar met rust als je niet iets nuttigs hebt te melden, knuf aan lady gr sandy

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 21:37

Sjeesus mensen ts laat morgen haar paard inslapen is het nog niet goed :roll:
Tjonge tjonge je zou zelf voor zo'n beslissing staan en dan krijg je dit allemaal over je heen.
Ik lees zelfs dat ts geen liefde of respect heeft voor het dier :? Ken je ts persoonlijk heb je gezien
hoe ts met haar paard omgaat?
Ts veel sterkte,alsje na 2 weken nog steeds geen vooruit gang ziet,alleen achter uitgang
dan is dit de beste oplossing.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 21:42

Respecteer eens de beslissing van de ts. Ze heeft een bak stront over haar heen gehad, sommige dingen best logisch en is op haar besluit terug gekomen. Hoeveel mensen zijn er niet die hun paard aan de verzekering mee gegeven hebben? door schade en schande wordt je wijs! En soms kun je geen potje hebben, mijn paard heeft jaren lang medische problemen gehad waardoor ik absoluut geen potje meer had. Ja alle medische zorg die hij nodig had kreeg hij koste wat kost, maar een potje is niet altijd mogelijk.

Ts veel sterkte en fijn voor Lady dat er een eind aan haar pijn gaat komen.